G:Hassut tapasi tai perheenjäsenen tavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulabalooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulabalooo

Vieras
itselläni varmaan on joku korvafetissi, huomaan tutkivani vieraidenkin ihmisten korvia että onko niissä vaikkua...putsaan myös tosi mielelläni ukkoni korvat.
tyttö taas ei voi mennä nukkumaan jos ei tiedä moneltako isänsä tulee kotiin ja aivan tarkk kellonaika ppitää olla (mies on vuorotöissä)

mä en voi juoda maitotölkistä sitä puolta lasillista mitä sinne jää,mun mielestä semaistuuhassulle, mä myös puhkon ja nypin kaikki finnit ja nypyt ja hoidan pienimmätkin haavat koska se on kivaa :)

Hyi :x Minä en muiden korvia putsais ja mielummin en tiedä että niissä on vaikkuakaan :D

Mitähän tapoja meillä ois, hmmmm...

Mies aina kertaa minkälainen kakka lapsilta on tullut. "aika kovaa oli" "oli papanamaista" "nyt oli vähä löysempää tavaraa tällä kertaa" jne. :kieh: On tosin yrittäny jättää analysoimatta kun olen pyytänyt satoja kertoja :saint:

Ai no joo. Minä en tykkää astua kylppärinlattialle :snotty: Kun menen suihku"koppiin" niin seison jalkojen sisäsyrjillä niin kauan kunnes vesi on valunut ja kastellut koko "kopin" lattian. Sitten voin astua kunnolla. Ja saan kauhun väristyksiä jos astun likaviemärin kannen päälle mikä on suihkussa lattialla :$ :x :x :xmas:

Joka ilta ennen nukkumaan menoa kaksplussan uusimmat tsekata=) hassua ku tulee semmonen olo et olis jääny jostai paitsi jos ei käy vilkasee..vaik olis kui väsy. koukussako??nöööyyy.....;)

Mulla on jonkin sortin sukkapakkomielle. Taitan sukkaparin aina varsistaan yhteen, kun laitan ne pyykkikoriin, jotta ne varmasti menevät parina pesukoneeseen. Kun otan pyykkiä pois koneesta, yksinäinen sukka odottaa niin kauan pesukoneen reunalla, että sen parikin löytyy. Kuivumaan ripustan sukkaparin aina joko rinnakkain tai samaan pyykkipoikaan.

mun mies usein pieraisee sattumalta aina just silloin kun lähtee huoneesta (johtuu ehkä siitä että nousee ylös).
äidillä tulee kakkahätä kun puhuu kanssani puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Mulla on jonkin sortin sukkapakkomielle. Taitan sukkaparin aina varsistaan yhteen, kun laitan ne pyykkikoriin, jotta ne varmasti menevät parina pesukoneeseen. Kun otan pyykkiä pois koneesta, yksinäinen sukka odottaa niin kauan pesukoneen reunalla, että sen parikin löytyy. Kuivumaan ripustan sukkaparin aina joko rinnakkain tai samaan pyykkipoikaan.

JES!!! Joku muukin siis tekee näin :D Mä oon saanu kuulla tosta ja paljon, kuulemma liian tarkka pyykinripustaja olen.

mun pitää syödä pizzasta aina ensin reunat, iltapalan syön heti kun lapset ovat menneet nukkumaan oli nälkä tai ei, saan muka rauhassa syödä...voi ja paljon muita kummallisia tapoja

mäkin tykkään puristella miehen selästä finnejä(se ei siitä tietystikään tykkää ollenkaan :D )
laitan sukat pareittain samaan pyykkipoikaan toki niitä parittomiakin on tullu pestyä eli ne sitten yksistään...
pikkuhousut laitan kuivuun aina vyötäröltä en siis esim toinen pää vyötäröltä ja toinen tuolta alaluiskasta kiinni tyyliin. poikkeuksena pienet poikien kalsarit jotka laitan yhellä pyykkipojalla kiinni toisesta sivusta varsinki jos joudu kuivaan sisällä!

Uusimmat

Yhteistyössä