G:haluaisitko vielä vauvan?

• Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
Haluaisin yhden vielä. Kaksi on jo. Ikää 34 v. Mutta en usko että tulee enää yhtään. Nykyinen suhde mieheeni on täysin kuralla, ei olla onnellisia joten kolmas lapsi ei olis hyvä asia. Se ei ainakaan meidän suhdetta pelastais.

mäkin haluaisin, meidän vauva on jo kohta 3kk, mutta tuntu että hän ei oo enää vauva...
Meillä vauva on jo vähän yli 3kk eikä tunnu enää "vauvalta" taisiis kun eilenkin kaupassa joku ihan pienenpieni vauva itki ja se kuulosti ihanan pienen vauvan itkulta että tuli kauhea vauvakuume :) Mutta haluisin minä vauvoja lisää montakin joista kasvaa sitten ihania isoja lapsia :) Ikää 28v joten onhan tässä aikaa vielä 20v vuotta :D

noup
Kyllä!! Ikää on 30v ja tyttönen on 1,5v. Toisaalta tekisi mieli yrittää tässä samantien toista, toisaalta taas toivoisin hieman isompaa ikäeroa. Ihan kamalaa on kyllä se, että ikää on jo näin "paljon", eikös sitä sanota, että 35-vuotiaana hedelmällisyys laskee dramaattisesti. Minä haaveilen kolmesta lapsesta, joten ei tässä olisi hirveästi aikaa jahkailla.. Eikähän se lapsen saaminen tietenkään ole mikään itsestäänselvyys, monella ystävällä on ollut vaikeuksia saada nimenomaan sitä pikkukakkosta.

"sone"
Joo, kyllä haluaisin (jossain vaiheessa halusin niin kovasti että sydäntä viilti), mutta näin ei syystä sun toisesta ole vielä käynyt. Onhan näitten 3v ja 6v lasten kanssa jo tekemistä ;) Ja uudet tuulet puhaltaa myös työkuvioissa josta olen hyvinkin innoissani. Tarkoitus olis kuitenkin yrittää parin-kolmen vuoden päästä uudelleen, kun kuopus menee eskariin. Onpahan jotain mitä odottaa :D

Yhteistyössä