G:haluaisitko vielä vauvan?

• Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
Joo ja en.

Olisi kivaa saada ostella vauvanvaatteita ja -tarvikkeita, tehdä idyllisiä vaunulenkkejä ihanassa auringonpaisteessa, ja sitä rataa. Raskaanakin olisi ehkä kiva olla, ja synnyttää haluaisin vielä. Imetyskin olisi mukavaa vielä kerran kokea.

Mutta toisaalta....en mä jaksa! Eiköhän mun lapset ole jo tehty, ellen sitten muuta mieltäni, mihin mulla on tottakai oikeus :D

34 v olen, lapsia on kaksi: 7-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika.

En
En jaksaisi enää. Tässä taannoin pelkäsin olevani raskaana ja ajatukset oli lähinnä: "Ei, eikä! Taas se mun oma minä jää ihan taustalle, taas valvon yöt ja nuokun päivät, kroppa venyy ja paukkuu, iltakoliikit, imetysongelmat, rintatulehdukset, jälkivuoto, istuminen repeämien jälkeen, itkuherkkyys synnytyksen jälkeen, jumiutuminen koti-leikkipuisto -akselille, itkevän ja ikävöivän taaperon vieminen päivähoitoon, korvatulehduskierre, jatkuvat poissaolot töistä lapsen sairastaessa, ruoka-aineallergiat, sekaisin olevat unirytmit, potalle opettaminen, puhumaan opettaminen, riittävä ulkoilu, riittävä hellyyden antaminen, jatkuva huoli kehityksen ja lapsen tasapainoisen kehityksen puolesta, jatkuva lapsen kaiken edelle pistäminen ja itsensä uhraaminen." Ei, ei, ei! Onneksi en ollut raskaana. Kaksi ihanaa ja toivottua lasta on, mutta selkeästi nämä riittävät!!! Esikoinen on nyt 5v ja kakkonen täyttää ihan justiinsa 4v ja varmasti ovat tässä.

Sterilisaatiota en ole tehnyt enkä aio tehdä. Ei ole tarvetta. Käytän kierukkaa ja sen kanssa elellään sitten vaihdevuosien yli.

t. 31v nainen

Yhteistyössä