G:Bikinikuvat facessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Facessa bikinikuvat

• Laittaisin omia

Ääniä: 5 17,9%
  • En laita omia, mutta muitten ok

Ääniä: 16 57,1%
  • En laita enkä hyväksy muidenkaan

Ääniä: 2 7,1%
  • En ole siellä facessa edelleenkään :D

Ääniä: 8 28,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    28
[QUOTE="joo";24164242]Voisin kyllä laittaa muuten, kun on hyvä kroppa ja tiedän, et miespuoliset kaverit tykkäis (bikinikuvia jopa pyydettiin, kun olin talvella lähös etelään :D). Mutta sit taas kaveripiirin "fiksut ja aikuiset" (ja ei-niin-timmikuntoiset) naiset varmaan tykkäis kyttyrää, niin en oo viittiny laittaa. Etelän lomalta on pari kuvaa, joissa oon bikineissä, mutta niissä on lapsi mukana, niin uima-allaskuvakin lienee silloin sallittu. :D[/QUOTE]

Just toi se on, et kaikki oman ikäiset mursut ja valaat siellä facessa on sit heti nokkimassa kun pari kivaa bikinikuvaa laittaisi sinne vain omalle miehelleen :(

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24163942:
ewi. eikä ole mikään arvaus.

Niinhän tuo on.

Parasta on se että urpo mammeliinit täällä yrittää niin kovin dissata ap:ta. Ei taida heillä olla oikein oma elämä mallillaan mutta ainakin heille saa nauraa :D

voisin laittaa omiakin jos sellasia ois. eipä oo. ja tietty niitten pitää olla hyvänmaun mukasia,onhan mulla semmosia kuvia missä näkyy kyllä tissit..mut ne on miehen tikulla :D

Mäkin oon miettiny, et jos itsestään laittaisi alaston kuvia miehen sähköpostiin...mut sit mietin, et mitä jos ne vahingos päätyisi jonkun ulkopulisen koneelle...vaiks miehen kaverin tai jtn

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24168860:
no mites ewillä oli saman naaman kuva minkä lykkäsit johonkin kuvaketjuun. :popcorn:

No mut hei ei nyt kerrota koko palstalle, muuten menee kaikki hupi kun ämmät tajuaa ettei ap ole tosissaan :D Vaikka tuskin ne edes tajuaisi mistään mutta silti. Shhhhhh! Ap on just saanut hienosti kaiken paskan menemään läpi ihan täysillä.

[QUOTE="diu";24168929]No mut hei ei nyt kerrota koko palstalle, muuten menee kaikki hupi kun ämmät tajuaa ettei ap ole tosissaan :D Vaikka tuskin ne edes tajuaisi mistään mutta silti. Shhhhhh! Ap on just saanut hienosti kaiken paskan menemään läpi ihan täysillä.[/QUOTE]

Mä en ainakaan ole ottanut mitään täysillä vaan hauskuuttanut itseäni tekemisen puutteessa :saint:

Yhteistyössä