Tää oli pahaAlkuperäinen kirjoittaja e:Riippuu ihan tilanteesta. Jos on ero suunnitteilla niin suosittelen avoliittoa, menee jouhevammin ilman paperihommia.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Riippuu ihan tilanteesta. Jos on ero suunnitteilla niin suosittelen avoliittoa, menee jouhevammin ilman paperihommia.
Jep. Ehkä jos ei tota lasta olisi eikä avioliittoa niin ei olisi enää miestäkään...Alkuperäinen kirjoittaja A:avioliitostahan se alamäki alkaa!niinhän sitä sanotaan. itse oon avioliitossa.
Muista perintövero, leskeneläke ja se, ettei avoliitossa ole välttämättä puolisonsa lähiomainen, vaan anoppi saattaa saada esim. sairaalasta tiedot ennen sua.Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:Avoliitto.
Ihan sama se on kuin avioliitto. Avoliitossa testamentataan asunto toiselle ja avioliitossa tehdään avioehto ja omaisuus se kait ainut asia on mihin avioliitto vaikuttaa.
Kieltaako raamattu avoliiton?Alkuperäinen kirjoittaja mamma:avioliitto ehdottomasti! Jos toiseen haluaa sitoutua loppuelämäkseen ja Raamattu on ohjenuora niin silloin avoliitto ei tule kuuloonkaan. mä pidän avoliittoja ei-uskovaisten ja sellaisten jotka eivät halua sitoutua loppu elämäkseen yhteen ihmiseen liittoina.
Minne tiedot ilmoitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:''Muista perintövero, leskeneläke ja se, ettei avoliitossa ole välttämättä puolisonsa lähiomainen, vaan anoppi saattaa saada esim. sairaalasta tiedot ennen sua.''
Ei jos lähiomaiseksi on ilmoitettu puoliso ja yhteystiedot.