G:ärsyttää/ihastuttaa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika miehessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mika miehessä

Vieras
Galluppia....

1. Kertokaahan, vasta tai jonkin aikaa sitten, synnyttäneet mikä miehessä eniten ärsyttää.... voihan toki olla että osa teistä on saanut 'ihannemiehen' missä ei ole mitään vikaa...mutta, mutta...ainakin itse voin sanoa että mies on ihana ja siitä huolimatta hänessä on sata ja yksi asiaa mitkä saavat pinnan kireelle...ainakin toisinaan....

2. Saman tien voisi tietenkin luetella miksi se oma kulta on niiiiiin ihana...

3. Muuta....
 
1. 6kk synnytyksestä. häntä on niin vaikea saada hereille;)

2. kultani on ihana koska tekee kaikkensa että minulla ja meidän pojalla hyvä olla:) hän arvostaa kotiäitiyttä samalla tavalla kuin minä arvostan hänen työtään.hän myös jaksaa kehua ja kertoa rakastavansa.
on paljon pojan kanssa ja osaa hoitaa häntä yhtä hyvin kuin minäkin.

3. hyvä mies minulla:) on ihana avomies ja ihana isä!osaa näyttää tunteensa ja kuitenkin on tosimies!!!
 
1. Nukkuu kuin tukki ja jaksaa vielä valittaa väsymystään, vaikka saa nukkua 10h kokonaisia öitä :), jättää vaatteensa lojumaan millon mihinkin, ei ""näe"" sotkua eikä täten oma-aloitteisesti ikinä siivoa.

2. Tekee minulle ihanaa ruokaa, leikkii vauvan kanssa paljon,
kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi, on romanttinen, rakastava ja ymmärtäväinen mies.

3. Dramatiikkaa ei tästä vauvaperheestä puutu, mutta se pitää vain mielen virkeänä!
 
1. Kun se saa nukkua yöt ilman heräämättä! Ei edes herää siihen, kun vauva 6kk vaatii ruokaa... Voi kun miehet imettäis kanssa :)

2. Paras isä lapselleen, tykkää kovasti touhuta vauvan kanssa... Ja antaa minun nukkua aamulla pitkään, silloin kun on kotona!

3. Osti mulle yksi päivä ruusuja :D
 
1. Toisinaan liikaa vouhottaa jos tiskipöydällä on lautanen ja lusikka, että miksi ne ei ole koneessa. Imuroidessa haluaa aina siirtää mm. jättikokoisen pakastimen että saa pölyt pois. Pyyhkii ""liian innokkaasti"" pölyjä pois! Siis toisin sanoen joka päivä tätä kaikkea! ;) Tämä ei oikeastaan ole kauhean paha asiakaan!!
Ärsyttää kun joskus vain päättää mitään kysymättä lähteä viikonlopuksi kavereiden kanssa ryypiskelemään. Toteaa vaan et joo nyt meen. Vois ees mielipidettä kysyä vaikka jokatapauksessa menee. Joskus taas jos en jaksa/halua iltaisin puhua koko ajan, niin mies liikaa kyselee että mikä on, onko jotain sattunut, onko paha mieli, voiko hän jotenkin auttaa....

2. Ei kyllä ole ikinä löytynyt hänen likaista sukkaa lattialta! Pyykit menee koriin, ottaa kuivat narulta ja vie kaappiin. Kastelee kukat! Herää yöllä jos joku lapsista jotain itkee. Lasten kanssa touhuaa paljon. Sunnuntaisin sanoo et mee nukkumaan, minä lähden lasten kanssa ulos! Antaa vapaapäivinä minun nukkua piiitkäään! ja hoitaa itse lasten aamupalat!

3. Hoivaa ja hellii minua iltaisin, etenkin nyt kun olen kipeänä! Jaksaa toitottaa rakkauttaan!
 
1. Se että ""kehtaa"" valittaa väsymystään kun ei saa nukuttua kun lapset herää öisin ja kuitenkin kuorsaa vieressä kun minä syötän. Ja luulee että minä vaan vedän lonkkaa täällä päivät pitkät, ihan kun kahden lapsen kanssa pystyisi...

2.On lasten kanssa sillon kun on kotona.

 
Ärsyttää eniten saamattomuus ja oma-aloitteisuuden puute! Tekee kyllä kun pyydän, mutta ei koskaan oma-aloitteisesti mitään. Ja pyydetytkin asiat aina sadan pyytämisen jälkeen. Ei kuuntele tarpeeksi.

Parasta miehessä on se, ettei hän koskaan valita mistään, on kiltti, hellä, leikkii lapsen kanssa, joustava, suurpiirteinen (sekä hyvä että huono ominaisuus), ei nipota, lähtee kanssani aina ihan mihin vain, viettää aikaa perheen kanssa, hoitaa asiat, ei ryyppää eikä rällää.

Muuta: paras mies mulle!
 
1. Eniten ärsyttää lyhytpinnaisuus vauvan huutaessa. Heti lykkäämässä vaavia minulle kun huutaa yli viisi minuuttia eikä isi saa häntä rauhoittumaan.

2. Haluaa minua jatkuvasti useista torjunnoista huolimatta. Tekee kotitöitä yhtä paljon kun minä, vaikka tekee pitkää päivää töissä. Antaa nukkua aamuisin pitkään aina kun mahdollista.

3. En vaihtaisi...
 

Similar threads

V
Viestiä
2
Luettu
370
J
K
Viestiä
28
Luettu
3K
Perhe-elämä
Meisselöitsijä
M
T
Viestiä
50
Luettu
2K
R
J
Viestiä
0
Luettu
1K
Aihe vapaa
janatuinen83
J

Yhteistyössä