V
vieras
Vieras
ihanaa miestä?? Tuntuu,että kaikki haukkuvat miestään. Jokaisessa meissä on puutteemme ja niiden puutteitten kanssa tarttee oppia elämään. Ketään meistä ei ole täydellinen! Minulla ainakin on ihan mies! Auttaa kotitöissä ja on Aivan ihana! Mieheni on todella ihan isä lapsillemme. Leikkii ja touhuaa aidosti heidän kanssa ja ottaa isompaa mukaan hommiinsa. Miehessä on pieniä asioita mitkä ärsyttää ja raivostuttaa, mutta on silti niin ihana! Ei kannata takertua pikkuasioihin toisen luonteessa!
Kehukaa tähän ketjuun miehiänne!! Niitä hyviä puolia mitä miehestänne löytyy!!
Kehukaa tähän ketjuun miehiänne!! Niitä hyviä puolia mitä miehestänne löytyy!!