Onko kellään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ihanaa miestä?? Tuntuu,että kaikki haukkuvat miestään. Jokaisessa meissä on puutteemme ja niiden puutteitten kanssa tarttee oppia elämään. Ketään meistä ei ole täydellinen! Minulla ainakin on ihan mies! Auttaa kotitöissä ja on Aivan ihana! Mieheni on todella ihan isä lapsillemme. Leikkii ja touhuaa aidosti heidän kanssa ja ottaa isompaa mukaan hommiinsa. Miehessä on pieniä asioita mitkä ärsyttää ja raivostuttaa, mutta on silti niin ihana! Ei kannata takertua pikkuasioihin toisen luonteessa!

Kehukaa tähän ketjuun miehiänne!! Niitä hyviä puolia mitä miehestänne löytyy!!

Kyllä mulla on mulle paras mies :heart: Vikansa siinäkin, ja joskus niistä täällä motkottanu, mutta hyvä isä ja mies se loppujen lopuksi kuitenkin on. Pitää huolen perheestä, ja tekee kaikkensa meidän eteen :heart:

Mulla on hyvä mies.
Tykkään hänestä ja hän musta.
Meillä ei koskaan riidellä rahasta, ajankäytöstä tai tv-kanavista, mitä katsotaan :D
Ollaan oltu niin kauan jo yhdessä, että ylimääräset kulmat on hioutuneet pois.
Rakastaa lapsiaan.
Nykysin oon jo taas työelämässä, mutta vuosia olin kotona lasten kanssa, eikä ikinä hän moittinut, etten olisi osaani tehnyt. Hänellä on "hyvät harrastukset", jotka ei vie kohtuuttomasti aikaa. ***** on hyvä mies! :heart: