G: Antaisitko lapsellesi eksän nimen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedän tapauksen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedän tapauksen

Vieras
Siis eroat Esasta ja menet Pasin kanssa naimisiin ja syntyy poikalapsi. Voisitko antaa vauvalle nimeksi Esa?

Mä en antaisi. Tuntuisi jotenkin oudolta vaikka kuinka olisi kiva nimi tai miehen ehdottama tms.

Mun ukon eksä sai pojan, ja laittoi pojalle nimeksi nimen, jonka tiesi anopin halunneen laittaa pojalleen nimeksi, mutta jota isänsä ei sitten ollut hyväksynytkään nimeksi. Tuosta on sellainen tarina, jonka itsekin olen kuullut, hassua, että ukon eksä sattui poikansa nimeämään just sillä nimellä (varsinkin kun muitakin samankaltaisia yhteensattumia putkahtelee esiin.)

Mun pojalla on mun ekan poikaystävän etunimi. En mä sitä mitenkään outona koe, miehen kanssa mietittiin ja meistä se oli hyvä nimi. Mutta tämä siis oli vain muutaman viikon poikaystävä 8 vuotta ennen lapsen syntymää, että ei mikään pitkäaikainen suhde. Toisaalta, on mun ensirakkauteni ja ensimmäinen pitkäaikainen poikaystävä samaisen lapseni kummi, että :whistle:

Mulla oli Espanjassa semmoinen mua pari vuotta nuorempi "viihdyttäjä", ei siis seukattu, mutta vietettiin paljon iltoja/öitä tanssin ja muun mukavan merkeissä yhdessä. Hänen nimensä on mun mielestä todella kaunis pojan nimi ja voisin sen kyllä hyvin mahdolliselle tulevalle omalle pojallenikin antaa nimeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
riippuu vähän et millasis väleis on exän kanssa.. jos ei millasissakaan niin en haluais ikuista muistutusta henkilöstä

Jos olette hyvissä väleissä ja törmäätte kadulla eikö olisi outoa sanoa "Hei, Esa ! Tässä mun poika, Esa" :D

Yhteistyössä