G: Ammattisi:palkkasi?

En ole koulutustani vastaavassa työssä, mutta toimistopäällikkönä työskentelen, joten kaipa se ammattini tällä hetkellä on. Teen puolikasta viikkoa, eli olen osa-aikakotiäiti myös. Palkkaa saan 1800 e/kk. Ja osittaista hoitolisää 70 e/kk.
 
Tutkimusteknikko ja palkka 2330 ?/kk. Omalla koulutuksellani (insinööri) olisin voinut hakeutua paljon rahakkaampiinkin hommiin, mutta ajauduin jotenkin valtion kapean leivän ääreen.
 
Sairaanhoitaja, n. 2700kk plus lisät. Tosin teen vaan 50% töitä joten palkka on puolet tuosta. Ja käteen jäävä osuus vaihtelee kruunun kurssin mukaan, olen siis Norjassa töissä. Ja palkankorotusvaatimus on työnalla :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Sairaanhoitaja, n. 2700kk plus lisät. Tosin teen vaan 50% töitä joten palkka on puolet tuosta. Ja käteen jäävä osuus vaihtelee kruunun kurssin mukaan, olen siis Norjassa töissä. Ja palkankorotusvaatimus on työnalla :saint:

No jo meinasin tipahtaa tosta palkasta, ennenku luin loppuun. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Sairaanhoitaja, n. 2700kk plus lisät. Tosin teen vaan 50% töitä joten palkka on puolet tuosta. Ja käteen jäävä osuus vaihtelee kruunun kurssin mukaan, olen siis Norjassa töissä. Ja palkankorotusvaatimus on työnalla :saint:

No jo meinasin tipahtaa tosta palkasta, ennenku luin loppuun. :)

Hih. Joo tarkotuksella vähän hämäsin :D Meillä jotenki töissä kyllä nyt mättää, mulla on 1100e parempi palkka VUODESSA kuin kouluttamattomalla hoitoapulaisella... eli lyön nyrkkiä pöytään että lisää fyffeä mulle.
 

Yhteistyössä