oletko jättänyt ammattisi ja mennyt johonkin(muihin) töihin ajatellessasi perheesi etua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julia

Vieras
siis lähinnä tarkoitan nyt esim sellaista että sekä isällä ja äidillä on ollut vuorotyö joten päätit hylätä omaa ammattiasi vastaavan työn ja hakeuduit päivtyöhön tuodaksesi jonkinlaista säännöllisyyttä perheesi/lastesi elämään...

mikä oli entinen ammattisi ja mikä on nykyinen työsi? opiskelitko vai saitko heti töitä? oletko tyytyväinen ratkaisuun...

itse pähkäilen mitähän tekis asian kans

En oo viel ainakaan hylänny ammattia, mutta mielessä on kyllä käyny vaihtaa nää hoitoalan 3-vuorotyöt johonkin päivätyöhön |O mies kun tekee periaatteessa aamua, mut voi lähteä 3-4 aamulla ja tulla 18-20 illalla :o

minä vaihdoin osa-aikaisen iltatyön kokopäivätyöksi 8-16 ei tarvii iskän hoitaa tyttöä joka ilta on viikonloput vapaina ja molemmat päivätyössä ok tuloilla siis minäkin ihan 8h päivässä..päivähoitoon likka tuntunut on hyvältä..

minä, mutta toisinpäin. Olen terveydenhoitaja, mutta teen sairaanhoitajan työtä, että lapset saa olla enemmän kotona. Tuntus pahalle, että pienet ois hoidossa joka päivä ma-pe noin 7.30-16.30. Saati sitte pikkuset koululaiset lähtis aina yksin kouluun ja tulisivat tyhjään taloon odottamaan muutamaksi tunniksi vanhempia.. Siksi teen sh:n kolmevuorotyötä.
Toivottavasti sitten myöhemmin saan vielä jostain päivätyön. Sitte ku lapset on vaikka yläasteella kaikki..

Olen sh ja yritän juuri opiskella uutta ammattia...ottaa koville...olen antamassa periksi ja
samperi lähden sit vaiks puhelinhaastattelijaksi...onko kellään kokemusta????
Pysyiskö yh hengissä?

Yhteistyössä