Ammatti, palkka ja opiskeluaika/+tapa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki mukaan vaikka harmaana!
Mikä on ammattisi, paljonko saat palkkaa ja kauanko olet työskennellyt? Kauanko opiskelit ja miten (etä, oppisopimus, norm. jne)

Vartija, ei koulutusta. Palkka tällä hetkellä kun teen ainoostaan päivävuoroja n 2300euroo. Haittojen kans n500euroo enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki mukaan vaikka harmaana!
Mikä on ammattisi, paljonko saat palkkaa ja kauanko olet työskennellyt? Kauanko opiskelit ja miten (etä, oppisopimus, norm. jne)

Vartija, ei koulutusta. Palkka tällä hetkellä kun teen ainoostaan päivävuoroja n 2300euroo. Haittojen kans n500euroo enemmän.

Ohhoh, missäs olet vartijana? Kun ei täälläpäin tuollaisia liksoja vartijat saa. Mitä vartiointia teet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki mukaan vaikka harmaana!
Mikä on ammattisi, paljonko saat palkkaa ja kauanko olet työskennellyt? Kauanko opiskelit ja miten (etä, oppisopimus, norm. jne)

Vartija, ei koulutusta. Palkka tällä hetkellä kun teen ainoostaan päivävuoroja n 2300euroo. Haittojen kans n500euroo enemmän.

Ohhoh, missäs olet vartijana? Kun ei täälläpäin tuollaisia liksoja vartijat saa. Mitä vartiointia teet?

poliisivankilassa oon.
 

Yhteistyössä