G: Ammattisi:palkkasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Työtön kotiäiti,liksa on ihan ok.

Ei voi olla työtön kotiäiti. Joko olet työtön ja työnhakijana työvoimatoimistossa tai sitten olet kotiäiti ja saat kotihoidontukea tai sitten et mitään.

Työvoimaneuvoja, brutto 2600.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Työtön kotiäiti,liksa on ihan ok.

Ei voi olla työtön kotiäiti. Joko olet työtön ja työnhakijana työvoimatoimistossa tai sitten olet kotiäiti ja saat kotihoidontukea tai sitten et mitään.

Työvoimaneuvoja, brutto 2600.

Kunhan vitsailin :D
Joo eli oon työtön,ansiosidonnaisella "palkalla".
 

Yhteistyössä