G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

Alkuperäinen kirjoittaja miamarika:
koulutukselta tstotekniikan merkantti ja toimistotöitä teen =)

Minä myös, toimistotöitä johon "kuuluu" tulostimien ja kopiokoneiden ym. toimistotarvikkeiden pientä fiksailua ja korjausta. Lisäksi tilailen toimistotarvikkeita taloon ja laitan eteenpäin sekä laskujen tiliöintiä.
 
Kimppa
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja DI:
Alkuperäinen kirjoittaja hiih:
vauva-lehden puolella "kaikki" on aina korkeasti koulutettuja. Täällä oli vaan muutama.
No, voi vitsit. Mä olen sitten ihan väärässä paikassa. Pitää siirtyä vauva-lehteen. :)
Teeppä näin :D :D :D
Hei, älä mee DI!!! Täällä toinen ilmoittautuu, meitä on sitten jo kaksi täällä :LOL: Ammattini on tutkija.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Edelleen olen langansyöttäjä ja koulutus on peruskoulu.
Saako udella, että mitä tekee langansyöttäjä? Tai siis mihin syöttää lankaa. Kuulostaa aika spesifiltä ammatilta.
Hakkureille syötetään sidottua lasikuitulankaa,joka menee mattokoneen sisään ( vähän kuin paperikone) sieltä tultuaan on valmis lasikuitumatto,jota käytetään kaikkeen valmistukseen mihin nyt lasikuitua tarvitsee, vaikka kävelysauvoihin esim.
Eli olen tavallinen duunari vaan =)
Kiitos vastauksesta, aina oppii uutta. Mikäs "vaan" se tavallinen duunari on?

 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Kosmetologi, teen töitä yrittäjänä. Hierojan tutkinto on näyttöä vaille valmis. Maskeerausta ja teatteritekniikkaa joitain kursseja..
Missä olet opiskellut kosmetologiksi? Pidätkö työstä?
Mua kovasti kiinnostaisi se ala. En vaan ole varma, jaksanko vielä opiskella vanhoilla päivilläni. ;)
Savonlinnan ammattiopistossa opiskelin 2000-2003! Suosittelen, todella mielenkiintoinen ala, ja vaikka mitä mielenkiintoista löytyy jatkoksi kun lähtee kursseille!

Ei ikä ole mikään este lähteä opiskelemaan, päinvastoin, motivaatioita löytyy varmasti enemmänkin!

Hei, ja sinähän olet vasta kolmekymppinen!!! Minun luokkatovereista (erikoispainotteinen hierojan koulutus) suurinosa osa keski-ikäisiä. Nuorimmat on 23v ja vanhimmat miltei 60v!
 
Kolmas DI
Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja DI:
Alkuperäinen kirjoittaja hiih:
vauva-lehden puolella "kaikki" on aina korkeasti koulutettuja. Täällä oli vaan muutama.
No, voi vitsit. Mä olen sitten ihan väärässä paikassa. Pitää siirtyä vauva-lehteen. :)
Teeppä näin :D :D :D
Hei, älä mee DI!!! Täällä toinen ilmoittautuu, meitä on sitten jo kaksi täällä :LOL: Ammattini on tutkija.
Kolmas DI löytyy täältä ja minä olen tuotepäällikkö... Koulutusta vastaavassa työssä siis.
 

Yhteistyössä