G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen
Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
Juu Oulussa asun

 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D
Ja kohta tähän tulee joku näsäviisas sanomaan ettei kotiäitiys ole mikään ammatti :xmas:
Shit, no niin tietennii :headwall:

Ei kai se ammati ole, muttä sitä työtä mie nyt kuitessii teen.

Ei ku shit taas :headwall: Eihä se ollu työtäkään :D
No,olenhan mäkin joskus sitä työtä tehnyt,nyt töissä ainankin syksyyn asti. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen
Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
Juu Oulussa asun
Suorititko sä pph:n ammattitutkintoa Oulun aikuiskoulutuskeskuksella v.05-06?
 
Meikkaajan paperit löytyy mutta kotiäitinä toimin nyt.Aion lukea itteni kätilöks jahka tämä masukas on syntynyt ja kasvanut hieman.Meikkaajan töitä olen tehnyt ihan sivuansiona,muutoin siivonnut,ollut vanhainkodissa ja lelukaupassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D
Kerros mihin aiot vaihtaa kun mäkin oon suunnitellut... Kunhan mies eka valmistuu! =)
Miulla on sellainen haave vaan, että haluaisin sisustusliikkeen myyjättäreksi. Tuntuu, että se voisi sopia miulle. Siinä sivussa mie maalaisin, koska aion luoda sivu-uran taidemaalarina/ kuvittajana. Joskus sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen
Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
Juu Oulussa asun
Suorititko sä pph:n ammattitutkintoa Oulun aikuiskoulutuskeskuksella v.05-06?
Sama paikka mutta pari vuotta aikaisemmin olen siellä ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Kosmetologi, teen töitä yrittäjänä. Hierojan tutkinto on näyttöä vaille valmis. Maskeerausta ja teatteritekniikkaa joitain kursseja..
Missä olet opiskellut kosmetologiksi? Pidätkö työstä?
Mua kovasti kiinnostaisi se ala. En vaan ole varma, jaksanko vielä opiskella vanhoilla päivilläni. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen
Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
Juu Oulussa asun
Suorititko sä pph:n ammattitutkintoa Oulun aikuiskoulutuskeskuksella v.05-06?
Sama paikka mutta pari vuotta aikaisemmin olen siellä ollut
Ok, et sä ole sama ihminen joksi mä luuulin sua. =)
 
Keittiönoita
Mä olen sairaanhoitaja ja tietojenkäsittelyn tradenomi. Teen tietojärjestelmiä terveydenhuollolle, joten molemmista koulutuksistani on mulle suurta hyötyä tässä työssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Edelleen olen langansyöttäjä ja koulutus on peruskoulu.
Saako udella, että mitä tekee langansyöttäjä? Tai siis mihin syöttää lankaa. Kuulostaa aika spesifiltä ammatilta.
Hakkureille syötetään sidottua lasikuitulankaa,joka menee mattokoneen sisään ( vähän kuin paperikone) sieltä tultuaan on valmis lasikuitumatto,jota käytetään kaikkeen valmistukseen mihin nyt lasikuitua tarvitsee, vaikka kävelysauvoihin esim.
Eli olen tavallinen duunari vaan =)
 

Yhteistyössä