Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4:n lapsen äiti:99% lastenohjelmista, lastenmusa (ella ja aleksi jne.), vauvakuumeilu lässytys (vauvaliima, pupuilu jne.), taaperoimetys, ja muutenkin kun kaikki menee överiks. ärsyttävää on myös se "mun sitä ja mun tätä..." huoh!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 4:n lapsen äiti:99% lastenohjelmista, lastenmusa (ella ja aleksi jne.), vauvakuumeilu lässytys (vauvaliima, pupuilu jne.), taaperoimetys, ja muutenkin kun kaikki menee överiks. ärsyttävää on myös se "mun sitä ja mun tätä..." huoh!
Pelkään joutuvani katumaan tätä kysymystä... Mutta mitä ihmettä on vauvaliima?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö oikeasti anna lasten katsoa jotain ohjelmaa, kun ette ITSE siitä tykkää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 4:n lapsen äiti:99% lastenohjelmista, lastenmusa (ella ja aleksi jne.), vauvakuumeilu lässytys (vauvaliima, pupuilu jne.), taaperoimetys, ja muutenkin kun kaikki menee överiks. ärsyttävää on myös se "mun sitä ja mun tätä..." huoh!
Pelkään joutuvani katumaan tätä kysymystä... Mutta mitä ihmettä on vauvaliima?
käsittääkseni sitä kun tulee raskaaksi että vauva pysyy mahassa..korjatkaa jos olen väärässä..
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Minä luulin että oon ainut joka ei viihdy perhekerhoissa ym ja oon luullu olevani siksi epänormaali. Toisin väittää nämä vastaukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö oikeasti anna lasten katsoa jotain ohjelmaa, kun ette ITSE siitä tykkää?![]()
ihmettelen minakin. Mua arsyttaa monetkin lapsen dvd:t ym. mutta kattokoon mita haluaa omistaan mieluummin kuin aikuisten ohjelmia telkkarissa. Tallaista kompromissia ja itsekkyydesta luopumistahan tama aitiys on, muttei sekaan jaksa arsyttaa. Turha vinkuminen sen sijaan arsyttaa, niin aitien kuin lastenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:Pidetään huonona ja pinnallisena ihmisenä jos ostaa lapselle kalliita vaatteita, pidetään pihinä ja huonona äitinä jos ostaa lapselle käytettyjä vaatteita. Pidetään huonona ihmisenä jos käyttää kertiksiä, pidetään outona ihmisenä ja viherpiipertäjänä jos käyttää kestoja. Pidetään outona jos ei imetä, pidetään outona jos imettää liian pitkään. Pidetään outona jos lapsi nukkuu vieressä tai samassa huoneessa, pidetään suorastaan hulluna jos lapsi nukkuu omassa huoneessaan. Teki niin tai näin niin aina on huono äiti tai ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Jatkuva epäjärjestys!!!
Tylsyys; samat kuviot, jotka toistuu joka päivä. Mutta minä olen MUUTENKIN arjensietorajoitteinen. Muut mammat EI tunnu olevan, ainakaan meidän lähipuistossa.
Ja se, että aina pitäs jaksaa olla johdonmukainen/rakentava ja hillitty. Mä haluan tehdä ns poikkeuksia arkirutiineista, mutta ei niistä juurikaan voi.
Ja vielä kerran; se inhottaa, että AINA pitäs osata olla se mamma hillitty.Nykyajan muksut varsinkaan ei kuulemma siedä kovaa komentoa ja huutoa, ne traumatisoituu. Minä olisin mieluummin "vanhemman ajan mamma". Silloin sai sentään huutaa ja "selkäsaunattaa" :xmas: