G: Aamupalasi?

Ok. Minä syön nuudeleita vain tyttöystävän tekemässä nuudeliwokissa, siinä on sieniä kin (sienet hyi), wokille kouluarvosanaksi 9,puoli kuitenkin :p
Ne taitaa olla sitä täysjyväripulia.
6f71865d-5581-4ff5-a0c8-fed428b1d261_1.acb8af0872a610af857c36efcb1fd8d3.jpeg
tuota mutta kuppiversiona.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Smoothie kauramaidosta, mansikoista, mustaherukoista, tuoreesta inkiväristä ja kaneliripauksesta.

Oon tainnut saada flunssan. Kurkkua karvastelee ja nokka valuttaa ja päätä juilii. :( Eikä kahvikaan oikein maita.
Kauramaito voi olla syyllinen, jos ei ole luomua. Luomuversiossa toki voi olla leväperäisiä aineksia, joista kipuu tulee. Onko askorbiinihappoa siinä?

Kauramaito voi olla syyllinen, jos ei ole luomua. Luomuversiossa toki voi olla leväperäisiä aineksia, joista kipuu tulee. Onko askorbiinihappoa siinä?

Jos nyt sovitaan, ettei se kauramaito jota olen hörppinyt koko kesän saamatta flunssaa, ole syypää vaan se myyjä cittarissa joka niiskutti ja pärski just silloin kun mulla oli vilu.

On
ravintoterapeuttiin kai sitä pitäiskin taas ottaa yhteys mutku en jaksa sitä rumbaa taas alottaa heijjän kanssaan....en ainakaan vielä.
Niillä on vääriä ohjeita, olen huomannut moneen kertaan. Maltodekstriini on nopeiten energiaa luovuttava hiilari, eivätkä sitä sano. Ei ole mitään luottamista niihin ohjeisiin. Rypsiöljystä tulee kipeeksi, jos ei ole luomua ja se taas on usein niin oksettavan makuista, et menee hyvätkin ruoat maun puolesta pilalle. www.myssyfarmi.fi
tekee sitä eri lajikkeesta, mut muuten on luomuvoi ainoa hyvä, mut sekin suolattomana, ettei ala yskittämään syanidin E536 takia.

Yhteistyössä