V
vierailija
Vieras
Ok. Minä syön nuudeleita vain tyttöystävän tekemässä nuudeliwokissa, siinä on sieniä kin (sienet hyi), wokille kouluarvosanaksi 9,puoli kuitenkin
Ne taitaa olla sitä täysjyväripulia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok. Minä syön nuudeleita vain tyttöystävän tekemässä nuudeliwokissa, siinä on sieniä kin (sienet hyi), wokille kouluarvosanaksi 9,puoli kuitenkin
Eiku mulla menee ruokahalut kokonaan...eiku niin joo, siis olen kai..koska saan syötyä paremmin kun asiat menee hyvin?Mikä sun nälän vie pois? Ootko sä sitten tunnesyöjä?
tuskin olivat, sain tuliaisina aasialaiskaupasta...sellasia tulisia kuppinuudeleita.
Ei ole nälkä
Sä taidat itekin tietää että toi on huono juttu. Onko sulla taustalla syömishäiriöö? Oisko ravintoterapeutti jotain?Eiku mulla menee ruokahalut kokonaan...eiku niin joo, siis olen kai..koska saan syötyä paremmin kun asiat menee hyvin?
OnSä taidat itekin tietää että toi on huono juttu. Onko sulla taustalla syömishäiriöö? Oisko ravintoterapeutti jotain?
No sä ite teet kuinka teet. Parempia päiviä kohti kuitenki!On
ravintoterapeuttiin kai sitä pitäiskin taas ottaa yhteys mutku en jaksa sitä rumbaa taas alottaa heijjän kanssaan....en ainakaan vielä.
Kai tiedät että hän on kuihtumassa pois, koska Eräs mies Täältä rikkoi sydämen? Heivasi ja vaihtoi lennosta toiseen.No sä ite teet kuinka teet. Parempia päiviä kohti kuitenki!
Jos noin on niin ei hän ainakaan tällasta paskaa niskaansa tartte!Kai tiedät että hän on kuihtumassa pois, koska Eräs mies Täältä rikkoi sydämen? Heivasi ja vaihtoi lennosta toiseen.![]()
Luuletko että me välitämme ja meitä on monta???Jos noin on niin ei hän ainakaan tällasta paskaa niskaansa tartte!
Kauramaito voi olla syyllinen, jos ei ole luomua. Luomuversiossa toki voi olla leväperäisiä aineksia, joista kipuu tulee. Onko askorbiinihappoa siinä?Smoothie kauramaidosta, mansikoista, mustaherukoista, tuoreesta inkiväristä ja kaneliripauksesta.
Oon tainnut saada flunssan. Kurkkua karvastelee ja nokka valuttaa ja päätä juilii.Eikä kahvikaan oikein maita.
Kauramaito voi olla syyllinen, jos ei ole luomua. Luomuversiossa toki voi olla leväperäisiä aineksia, joista kipuu tulee. Onko askorbiinihappoa siinä?
Niillä on vääriä ohjeita, olen huomannut moneen kertaan. Maltodekstriini on nopeiten energiaa luovuttava hiilari, eivätkä sitä sano. Ei ole mitään luottamista niihin ohjeisiin. Rypsiöljystä tulee kipeeksi, jos ei ole luomua ja se taas on usein niin oksettavan makuista, et menee hyvätkin ruoat maun puolesta pilalle. www.myssyfarmi.fiOn
ravintoterapeuttiin kai sitä pitäiskin taas ottaa yhteys mutku en jaksa sitä rumbaa taas alottaa heijjän kanssaan....en ainakaan vielä.