G: 155-160cm pitkät, kertokaa painonne, vois vähä verrata!

  • Viestiketjun aloittaja mölli
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
menen yli rajojen mutta pituutta on 164 ja painoa 41-42kg. Kommentoikaa vaan :) Tiedän kyllä että olen kyllä hirveän kauhea tankki! :D
Huii, sinä todella olet laiha. Voit syödä kakkuja huoletta.
 
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
Oon siis 167cm ja 55,5kg ja kuulen hoikkuudestani koko ajan
Mä olen 160/47-48 eikä kukaan koskaan sano mitään mun hoikkuudesta. :snotty:
Mä olin ekan lapsen jälkeen ton kokonen (160/47-48) ja mulle sanottiin, että olen liian laiha. Vaatteet roikku päällä.
 
Wilpuri
Voe hyvänen aika kun olette pikkuisia. Meikä on 161,5cm pitkä ja painoa tällä hetkellä himpun päälle 80, tosin olen raskaana ja kun vauva syntyy aloitan taasen "kuihdutuksen" ja tavoitteena on 65kg tai alle koska silloin näytän parhaimmalta. Jos olisin hoikempi, näyttäisin sairaalta koska en ole ruumiinrakenteeltani mikään keijukainen muutenkaan.
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
menen yli rajojen mutta pituutta on 164 ja painoa 41-42kg. Kommentoikaa vaan :) Tiedän kyllä että olen kyllä hirveän kauhea tankki! :D
Painoindeksi 15,6. Eli aivan liian laiha, 18 on terveydellinen minimi. Ellet sitten ole kasvuikäinen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Siis seisot suorassa jalat auki (lantion leveys) ja pikkuhiljaa taivut sivuttain...kurkota vaikka seinän/katon rajaan...laske hitaasti 50 ja vaihda puolta....toista niin että teet molemmille puolille ainakin 400 venytystä...ei rivakoita vaan ihan rauhallisia.....tuo liike venyttää ja nostaa vyötäröä ja se tekee sen tiimalasin....lattareissa se tapahtuu huomaamatta ja pyörivät liikkeet
Oi, kiitos! :heart: Ja täytyy varmaan alkaa tässä pyöritellä ja heilutella persettä muutenkin. Sulla kyllä on tosi nätti vartalo.
 
mä oon 162cm ja suunnilleen 46-47kg... olisin mielelläni joku 50-52kg,mut ei se paino vaan nouse sinne,muutaku raskaana. Inhottaa olla tällänen luuranko,jolla ei oo tissejä tai mitään...
"Parhaimmillaan" oon painanu 32kg ja se se vasta kamalan näköstä oli,mut se johtuikin sairaudesta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Olen kilpaurheilija ja mitoiltani 88/59/90
Ja mun mielestä olet kyllä hoikka! en tajuu jos joku väittää muuta!
Mua ei haittaa....johtuu siitä, että painan pituuteeni nähden paljon....
Ihmettelen mikä sulla sit painaa, ku kuvissa ei ainakaan mitään näy. Sulla täytyy olla lihakset hyvässä kunnossa, kun et ole raskastekoinenkaan. Olet aika siro.
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
menen yli rajojen mutta pituutta on 164 ja painoa 41-42kg. Kommentoikaa vaan :) Tiedän kyllä että olen kyllä hirveän kauhea tankki! :D
Painoindeksi 15,6. Eli aivan liian laiha, 18 on terveydellinen minimi. Ellet sitten ole kasvuikäinen.
no juu en ole kasvuikänen...21v ja yhden lapsen äiti :) Mut ei tule painoa ei...kuulen kyllä koko ajan kommenttia laihuudestani eikä sitä kyllä enää jaksais..!
 
HEI, KOMMENTOIN NYT SEN VERTA ETTÄ OLEN 167CM PITKÄ JA PAINAN 63 SISKO ON 168CM JA PAINAA 58, niin olen hoikemman näköinen kun hän, olen melkein koko ikänä harrastanu liikuntaa, ja kotoo löytyy kuntokeskus yms, niin minulla on vaan niitä lihaksia enempi kun systerillä, lihas kun painaa enempi kuin läski, eikä muutenkaan vaakaa kannata tuijottaa, näät peilistä kun olet siinä pistees että olet tyytyväinen, paino on vain numeroita, silmät on ne totuuden peili. hyvää joulun odotusta kaikille :wave:
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
no juu en ole kasvuikänen...21v ja yhden lapsen äiti :) Mut ei tule painoa ei...kuulen kyllä koko ajan kommenttia laihuudestani eikä sitä kyllä enää jaksais..!
No jos olit tuon painoinen raskaaksi tullessa, niin eiköhän hormonitoimintasi ole kunnossa. Mutta oletko käynyt tutkituttamassa mistä laihuutesi johtuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
menen yli rajojen mutta pituutta on 164 ja painoa 41-42kg. Kommentoikaa vaan :) Tiedän kyllä että olen kyllä hirveän kauhea tankki! :D
Painoindeksi 15,6. Eli aivan liian laiha, 18 on terveydellinen minimi. Ellet sitten ole kasvuikäinen.
no juu en ole kasvuikänen...21v ja yhden lapsen äiti :) Mut ei tule painoa ei...kuulen kyllä koko ajan kommenttia laihuudestani eikä sitä kyllä enää jaksais..!
joo ei kannata ottaa itteensä, anna muitten arvostella, ajattele vain et se joka ei musta tykkää ei tiedä hyvästä mitään =) hyvää joulun odotusta myös sinulle :wave:
 
ikuinenlaihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
158/60 mutta olen hoikka
Et varmaan oo....!!!!!!!
samaa täällä, siis pituus - paino. mut tällä hetkellä oon 58,8 tai jotain. mut pahimmillaan ollu paino jot 63-64! sillon näky, mut nyt kyllä näytän ihan hoikalta mut jos ottaa vaatteet pois niin näkee et ihraa on...
 
vieras
Musta on hirveän surullista että liian moni pitää normaalipainoisia naisia kamalina läskeinä.
On muuten turha yleistää että miehet pitävät laihoista kun ihan päinvastaista kommenttia tulee useimmilta miehiltä :/ Yhtä lukuunottamatta jokainen mun tuntema mies pitää normaalipainoisista naisista ja normaalipainoinen ei ole läski vaikka täällä niin väitetäänkin.

 
Joku oikeesti 100- kiloinen mamma kommentoi heti muka "hoikkana" kun joku laittaa tollaisesta kropasta kuvan. Mä ottaisin Melizzan kropan ihan milloin vaan! Tosi kaunis vartalo ja just sopivan hoikka.
 
ikuinenlaihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinenlaihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
158/60 mutta olen hoikka
Et varmaan oo....!!!!!!!
samaa täällä, siis pituus - paino. mut tällä hetkellä oon 58,8 tai jotain. mut pahimmillaan ollu paino jot 63-64! sillon näky, mut nyt kyllä näytän ihan hoikalta mut jos ottaa vaatteet pois niin näkee et ihraa on...
ei ole ihraa....ja vaatekoko on 32
sori, selitin epäselvästi. siis MINÄ näytän hoikalta mutta ilman vaatteita näkyy ihrat. joten tarttis vaan reenata lihakset kuntoon. sinä taas näytät tosi hyvältä ja terveeltä!
 
je
Mitat suunnilleen samat kuin Melizzalla, vatsapalat näkyy, koska rasvaprosentti vain 15. Lihasta löytyy siis. Painoa voisi helposti olla enemmänkin ja silti 34 olis sopiva koko.
 

Yhteistyössä