FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Wilma03 lähetin sulle viestiä :D jos haluat vaikka mut naapuriksi, matto tulee hetimmiten :LOL:
Karvapallolle lähetetty aprikoosiöljyä, toivottavasti tuli oikealle henkilölle...

Mulle on noita hevonkenkiä kertynyt 70 kappaletta... Noista parista viimeisestä tehtävästä niitä saa ison kasan, enkä muutenkaan ole niitä paljoa käyttänyt. Säästän pahan päivän varalle. Mut sitä eläinlaatikkoa en kyllä aio ostaa?? Älyttömän hintainen ja mulle ei oikein edes selvinnyt mitä se sisältää?
Jos joku sen ostaa, niin kai tulee sit kertomaan mitä sieltä tuli ;)
Millä tasolla oot kun tehtävistä saa hevosenkenkiä?
Olen tasolla 40 ja kaikki tehtävät tehty, paitsi tietty toi mikä oli viime yön aikana tullut :D Eli sen varaston rakennus on vielä kesken.
Rahaa tulee todella helposti niiden pähkinöiden viljelystä, kestävät tietty kauan kasvaa, mutta kun kaverit käy kastelemassa niin kasvuaika aina lyhenee. Kavereiden kastelusta saa muuten omia harvesteripisteitä... Mulle tuli paljon ennen täyteen 1500 poimintaa kun 1500 kylvöä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nennii:
Mulla jumittaa toi tee-tehtävä :kieh: En saa niistä apiloista sitä teetä. Muistaakseni joku sanoi että sitä saa myös kun kasvattaa omalle farmille noita apiloita? Mutta ei tuu ei...
Apiloista se tosiaan tulee, mutta aika paljon mäkin sain niitä kasvattaa ennen kun sain tee kokoelman valmiiksi.
 
Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?

Mulla on 40 energiaa ku täydet. Keräsin ja edelleen kerään kakkuja aina kun mahdollista, mm. naapureilta enimmäkseen kastelen peltoja tai kerään puista satoa Pähkinöistä saa varsin hyvin kakunpalasia. Kakunpalasilla ostin energiaa peltojen keräämiseen. Lisäksi laitoin niitä send picnic basket -pyyntöjä, lahjoitin ruokia ja pyysin lahjaksi ruokaa.

Istutin pähkinöitä vähän kerrallaan koska mulla oli rahat varsin vähissä kun pähkinätehtävä tuli, pähkinät ovat kalliita istuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Niin ja miten saatte lähetettyä henkilökohtaisesti tietyille ihmisille pyyntöjä, joissa pyydätte jotain tiettyä tavaraa? Ku mä saan lähetettyä vaan eväskori pyyntöjä, oonko vaan liian vähä tehny tehtäviä?
Rakennustavaroita voi pyytää kun klikkaat rakenteilla olevaa rakennusta, niin siellä on kohta ask friends.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Niin ja miten saatte lähetettyä henkilökohtaisesti tietyille ihmisille pyyntöjä, joissa pyydätte jotain tiettyä tavaraa? Ku mä saan lähetettyä vaan eväskori pyyntöjä, oonko vaan liian vähä tehny tehtäviä?
esim siinä uudessa varastossa on yhden tarveaineen (kyynärpäärasva tms) kohdalla sellainen pyyntönappula jolla pyyntö tulee seinälle, ja muiden kohdalla sellainen että pitää valita kaverit keltä pyytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?
Mä laitoin kyllä koko pellon kerralla, sitten kun rahavarat anto myöten. Naapurit on ahkerina käyneet niitä kastelemassa, joten eivät ne yhtaikaa valmistu.
Mulla on energiaa enempi kun koskaan saan käytettyä :D Ja niitä kakunpalojakin on kohta jo 20 tuhatta, jotta lisää voi ostaa jos puhti loppuu...

Sain uudetkin tehtävät jo tehtyä :D Niitä tulikin aika monta peräjälkeen. Ongelmia meinas tuottaa ne hiton kivikasat, olis pitänyt 5 niitä putsailla eikä mulla ollut ensimmäistäkään. En jäänyt odottelemaan niiden tuloa, vaan käytin 24 hevonkenkää ohittamaan sen jutun... Tulipa niillekin käyttöä, vielä muutama 10 jäi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?
Mä laitoin kyllä koko pellon kerralla, sitten kun rahavarat anto myöten. Naapurit on ahkerina käyneet niitä kastelemassa, joten eivät ne yhtaikaa valmistu.
Mulla on energiaa enempi kun koskaan saan käytettyä :D Ja niitä kakunpalojakin on kohta jo 20 tuhatta, jotta lisää voi ostaa jos puhti loppuu...

Sain uudetkin tehtävät jo tehtyä :D Niitä tulikin aika monta peräjälkeen. Ongelmia meinas tuottaa ne hiton kivikasat, olis pitänyt 5 niitä putsailla eikä mulla ollut ensimmäistäkään. En jäänyt odottelemaan niiden tuloa, vaan käytin 24 hevonkenkää ohittamaan sen jutun... Tulipa niillekin käyttöä, vielä muutama 10 jäi.
Sä taidat olla aika pitkällä jo.. :D
 
äh
Miten niitä kivikasoja sais tulemaan nopeammin? :D Vain yksi oli tullut yön aikana eli ihan liian hidasta!! Eikä ole hevosenkenkiäkään.. Tuleeko tämän jälkeen uutta tehtävää?

Taasko täällä: miten sulla on 40 energiaa jos täydet?? Mulla ei ole kuin 28, tasoa en muista mutta yli 40 on kuitenkin.
 
Neiti Nöttönen harmaana
Voi mulla menee hermo tuon opettajatehtävän kanssa, ne häränlihat puuttuu, tai oikeastaan kaksi niistä. Tuo tehtävä roikkunut vaikka kuin kauan. Vaikka kuin omia ja naapureiden härkiä hoitas niin ei tuu ei. :/

Mulle on muuten moni laittanut naapurikutsuja ym muihinkin peleihin. Mä oon hyväksynyt kaikki naapurikutsut, mutta ei aika riitä lahjojen ym lähettelyyn kun en muita pelejä pelaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Nöttönen harmaana:
Voi mulla menee hermo tuon opettajatehtävän kanssa, ne häränlihat puuttuu, tai oikeastaan kaksi niistä. Tuo tehtävä roikkunut vaikka kuin kauan. Vaikka kuin omia ja naapureiden härkiä hoitas niin ei tuu ei. :/

Mulle on muuten moni laittanut naapurikutsuja ym muihinkin peleihin. Mä oon hyväksynyt kaikki naapurikutsut, mutta ei aika riitä lahjojen ym lähettelyyn kun en muita pelejä pelaa. :)
Tuliko perille eli lähetinkö oikealle henkilölle? :D
 
Nöttönen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Nöttönen harmaana:
Voi mulla menee hermo tuon opettajatehtävän kanssa, ne häränlihat puuttuu, tai oikeastaan kaksi niistä. Tuo tehtävä roikkunut vaikka kuin kauan. Vaikka kuin omia ja naapureiden härkiä hoitas niin ei tuu ei. :/

Mulle on muuten moni laittanut naapurikutsuja ym muihinkin peleihin. Mä oon hyväksynyt kaikki naapurikutsut, mutta ei aika riitä lahjojen ym lähettelyyn kun en muita pelejä pelaa. :)
Tuliko perille eli lähetinkö oikealle henkilölle? :D
Tuli perille, kiitos hirveästi :) :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Millä noita elukoita voi hoitaa? Mä en saa sitä järkeiltyä et mistä sen saa valittua.
Omia elukoita ei saakaan hoidettua, naapureiden elukat hoituvat harjalla silloin jos eivät ole nälkäisiä. Siis ihan automatic kun niitä klikkaa :D

Mä olen tasolla 41 ja energiaa on 37 maximissaan. Vielä en ole sitä koulutehtävää tehnyt, missä sitä saa lisää.

Battereita saa tehtyä siellä samassa Innissä, ovat siinä sen kakunpalan yläpuolella :D
 

Yhteistyössä