Menetät yhden ylimääräisen energian jos teet jotakin, vaikkapa kaadat puun, kun se on punaisenaAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Mitä ne myyrät, karhut, ketut jne. tekee, jos ne jättää tuhoamatta? eli mitä se punainen alue siinä ympärillä meinaa..?
Jossain talossa, inn, cabin tms, siellä saa tehtyä kehdon, ainakin lautoja siihen tais tulla ... Ei oo peli nyt auki niin ei saa tarkistettuaAlkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Miten sen kehdon saa tehtyä?
Juu, kiitos. Nyt sit vaan pitäs saada nauhoja tarpeeksi sitä kehtoa vartenAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Kehdon sai tehtyä ladossa, siellä on tarvikkeet, joilla sen saa tehtyä, olettaen, että niitä tarvikkeita on tarpeeksi.
mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiäAlkuperäinen kirjoittaja miah83:Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
mulla ne on usein siellä hengailemassa, ajan hiukan eteenpäin jos on just istutuksen päällä. jaksa niitä kokoaikaa olla ajamassa mäkeenAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Mitä ne myyrät, karhut, ketut jne. tekee, jos ne jättää tuhoamatta? eli mitä se punainen alue siinä ympärillä meinaa..?
Mä en kyllä ymmärrä mihin toi sposti osoite pitäs laittaa Ku mä poistin pelin sovelluksista ja sit otin sen uudelleen käyttöön, niin ei mulla kysytty mitään sposti osoitetta. Tuli vain, että sallitko ja minä sallin. Ei siinä missään puhuttu mistään spostista :|Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiäAlkuperäinen kirjoittaja miah83:Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
ei ne kuoleAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Tapahtuuko nuille elukoille jotain, jos mä jätän ne vähäks aikaa ilman ruokaa et saisin ton metän kaajettua??
Mulla näköjään on 2 ampparia.. eli luultavasti oon ne saanut ihan vain istuttelemalla apiloita. Tai keräämällä/kastelemalla muitten apiloita. Mulla oli teepannun kanssa kauheat ongelmat, ku en saanut sitä vaikka kuinka apiloita istuttelin ja keräilin. Sit ku menin herättää henkiin naapurin apilat niin tuli heti ekallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:auttaka nyt miten hitos mä sana ne ampparit koht menee hermo
thanks, pitääpi lähtee kyttää onko kellään apilat kasvamasAlkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Mulla näköjään on 2 ampparia.. eli luultavasti oon ne saanut ihan vain istuttelemalla apiloita. Tai keräämällä/kastelemalla muitten apiloita. Mulla oli teepannun kanssa kauheat ongelmat, ku en saanut sitä vaikka kuinka apiloita istuttelin ja keräilin. Sit ku menin herättää henkiin naapurin apilat niin tuli heti ekallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:auttaka nyt miten hitos mä sana ne ampparit koht menee hermo
huomAlkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Mä en kyllä ymmärrä mihin toi sposti osoite pitäs laittaa Ku mä poistin pelin sovelluksista ja sit otin sen uudelleen käyttöön, niin ei mulla kysytty mitään sposti osoitetta. Tuli vain, että sallitko ja minä sallin. Ei siinä missään puhuttu mistään spostista :|Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiäAlkuperäinen kirjoittaja miah83:Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
Ei sitä aina jaksa olla aikuista ihmistä neuvomassaAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Sä et ole sitten komentanut ukkoas tarpeeksi töihin, kun se on ehtinyt samassa paikassa seisoa! :xmas:
Mulla ukko oli rakennuksen takana töitä paossa, mutta löytyi sattumalta...