FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Mitä ne myyrät, karhut, ketut jne. tekee, jos ne jättää tuhoamatta? eli mitä se punainen alue siinä ympärillä meinaa..?
mulla ne on usein siellä hengailemassa, ajan hiukan eteenpäin jos on just istutuksen päällä. jaksa niitä kokoaikaa olla ajamassa mäkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiä
Mä en kyllä ymmärrä mihin toi sposti osoite pitäs laittaa :eek: Ku mä poistin pelin sovelluksista ja sit otin sen uudelleen käyttöön, niin ei mulla kysytty mitään sposti osoitetta. Tuli vain, että sallitko ja minä sallin. Ei siinä missään puhuttu mistään spostista :|

ja nyt en saa peliä enää edes kirjanmerkkeihin!! |O |O :'(
 
Minäkin huomasin tänään että hevosen saisi ostettua! En muista aiemmin tuota nähneeni.. katsotaan milloin saan tarpeeksi hevosenkenkiä haalittua että saan kaakin ostettua :D

Tosiaan niitä karhuja ym. ei kannata häätää jos on esim. puun kaato kesken.. Antaa olla sen aikaa kun ei ole tiellä.. JA, huomasin tuossa että karhut ym. saa häädettyä ilman energian kulutusta sillä Sell-toiminnolla :p Peli vaan kysyy että haluatko deletoida karhun ja sen jälkeen päivitin sivun niin hävisi ne punaisena olleet kohteet =) Luulisin että toimii myös käärmeen ym. kohdalla samoin!

Mulla ainakin on laskettu myös Jackin luona tehdyt jutut :eek:

Lähden nyt ostamaan lisää niitä lehmiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auttaka nyt miten hitos mä sana ne ampparit :D koht menee hermo ;)
Mulla näköjään on 2 ampparia.. eli luultavasti oon ne saanut ihan vain istuttelemalla apiloita. Tai keräämällä/kastelemalla muitten apiloita. Mulla oli teepannun kanssa kauheat ongelmat, ku en saanut sitä vaikka kuinka apiloita istuttelin ja keräilin. Sit ku menin herättää henkiin naapurin apilat niin tuli heti ekalla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auttaka nyt miten hitos mä sana ne ampparit :D koht menee hermo ;)
Mulla näköjään on 2 ampparia.. eli luultavasti oon ne saanut ihan vain istuttelemalla apiloita. Tai keräämällä/kastelemalla muitten apiloita. Mulla oli teepannun kanssa kauheat ongelmat, ku en saanut sitä vaikka kuinka apiloita istuttelin ja keräilin. Sit ku menin herättää henkiin naapurin apilat niin tuli heti ekalla :D
thanks, pitääpi lähtee kyttää onko kellään apilat kasvamas :)
 
Karvapallo
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Oottekos muuten huomannu, että hevosen saadakseen ei tarvi enää sähköpostiosotettaan antaa? Ihan kiva, tosin en tiä hommaanko siltikään, kun siihen ostoon joutuu käyttään hevosenkenkiä..
mutta sähköpostin kautta sai ilman hevosenkenkiä
Mä en kyllä ymmärrä mihin toi sposti osoite pitäs laittaa :eek: Ku mä poistin pelin sovelluksista ja sit otin sen uudelleen käyttöön, niin ei mulla kysytty mitään sposti osoitetta. Tuli vain, että sallitko ja minä sallin. Ei siinä missään puhuttu mistään spostista :|
huom
 
Apuva. Mulla toi karhu parkkeeras niin, että on aidan, elukoitten ja ton vesiastia päällä. Nyt en saa sitä häädettyä, kun tulee vaan move/rotate juttu siihen.. |O |O

Mitä mää teen???

Ja naapureita kaipaan minäkin!! :attn: :attn:
 
frontierjack
Jos on ukko/akka tai lapsi hukassa niin kannattaa valita salkusta hahmon muokkaus... Eli valitse esim. ukko ja play niin on tähti siirtynyt ukon päälle ja painat hiiren kursorilla siihen kohtaan mihin haluat ukon tulevan.

Kaikkia puita, heiniä ym ei kannata kaataa eikä rakennuksia rakentaa ennakkoon... muuten ei bonuksia tule.

Karhun voi löytää ihan pienestä välistä kun hiiren kanssa seikkailee puiden raoissa tai siirtää esim omia hedelmäpuita pois... yhtäkään puuta en sen takia ole kaatanut ettenkö jostain raosta olisi nyrkkeilyhanskaa vilahtanut --> osuma.

Jossain vaiheessa pitää myydä 35 kanaa ja hanhia 40. Ja noita virailevia elukoita pitänee myös listiä...

Tässä jokunen lisätieto...
 

Yhteistyössä