FrontierVille! Kysymyksiä.

Mullakin kesken se ilotulitetehtävä.
Mitäs elukoita sitä pitäis olla, että saa oikenlaatusta kakkaa niistä? :D
Hidas lataan välillä muutenkin (hidas yhteys), mutta vielä hitaampi oli kun pihassa oli miljoona eläintä, joten poistin kaikki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Eikös salltpeteriä saa siitä jostain "kakkakokoelmasta", jossa on eri eläinten jätöksiä? (Kaikkea ne keksii, yyh.)

Tehtävät on listattuna tänne:
http://raptor.cestiny.cz/misc/FrontierVilleQuests.html
Joo tän huomasinki ku tutkin sitä peliä vähän tarkemmin :D Multa nyt sit puuttuu siitä kokoelmasta 2 ja tuskin niitä tuun kovin pian saamaan. Noitahan saa syöttämällä naapurienki eläimiä mutta kaikki naapuritki melko alussa eikä kovinkaan montaa eläintä vielä :/
 
Newbie
Olen ihan uusi pelaaja, auttakaa vähän :) Saako energiaa niistä kakkupaloista, joita saa kerättyä maasta? Miten niitä syödään? Kakkupaloja näkyy olevan yli kolmekymmentä, mutta en tajua miten niitä voi syödä. Laukussa ei ole ruokaa, eikä kaupasta ole varaa ostaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Newbie:
Olen ihan uusi pelaaja, auttakaa vähän :) Saako energiaa niistä kakkupaloista, joita saa kerättyä maasta? Miten niitä syödään? Kakkupaloja näkyy olevan yli kolmekymmentä, mutta en tajua miten niitä voi syödä. Laukussa ei ole ruokaa, eikä kaupasta ole varaa ostaa :(
Sieltä kaupasta sitä energiaa saa juuri niillä kakkupaloilla. Olikohan se 36 palaa niin sai 3 energiaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Onko teillä kaikilla tarpeeksi naapureita? Mulla on aika paljon, mutta jos joku haluaa lisää niin yksäriä tulemaan.
Ei ole, mutta en halua tältä palstalta naapureita ( = henkilötietojani levitykseen). Pahoittelut!
Ei tuollaista tarvitse pahoitella, jokaisen oma valinta :)
Mulla on suurin osa pelikavereista randomeita ulkomaalaisia, eivät ymmärrä suomenkielisiä päivityksiäni :D , tosin päivitän harvoin, mutta kuitenkin.
Harmi kun harva "oikea" kaverini pelaa, joten naapureita tarvitsen muualta, pelaan paria muutakin peliä kuin frontieria.

Toisaalta frontierissa pärjää kyllä muutamalla naapurilla, jos he ovat hieman pitemmällä eivätkä vain parin tason verran pelanneita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Ärsyttää kun en mistään enkä millään saa tuota hevonkakkaa. :LOL: Muutamat muulit sekä yks heppa on, mutta tosiaan ne syö niin harvoin. Naapureillakaan ei taida olla kun yhellä yks heppa.
Ainakin Frontier Jack:lla on heppa! Sitä voisi varmaan kokeilla. Mä taisin saada hevonp*skat ihan oikealta naapurilta, mutta Jack:in hevoselta olen monesti saanut hevosaiheiseen keräilykokoelmaan täydennystä!
En oo saanut edes Jackilta sitä sontaa. Noh, ehkä joku kaunis päivä. :whistle:
 
miumaumou
Olen nyt siinä vaiheessa että general storeen pitäisi alkaa hankkimaan noita nauloja sun muita. Tän hetkisissä tehtävissä on ainakin naulojen metsästystä hakkaamalla naapureiden puita eli uskoisin että noita nauloja saa palkaksi kun suoritan ton tehtävän. Kysymys kuuluukin, saako noita general storen muita rakennusvälineitä palkaksi eri tehtävistä vai pitääkö ne kaikki saada naapureilta tai ostaa hevosenkengillä? mulla on nimittäin jonkin verran noita hevosenkenkiä käyttämättä ja mietinkin että mitä tarvikkeita uskallan niillä ostaa ettei tule turhaan hankittua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miumaumou:
Olen nyt siinä vaiheessa että general storeen pitäisi alkaa hankkimaan noita nauloja sun muita. Tän hetkisissä tehtävissä on ainakin naulojen metsästystä hakkaamalla naapureiden puita eli uskoisin että noita nauloja saa palkaksi kun suoritan ton tehtävän. Kysymys kuuluukin, saako noita general storen muita rakennusvälineitä palkaksi eri tehtävistä vai pitääkö ne kaikki saada naapureilta tai ostaa hevosenkengillä? mulla on nimittäin jonkin verran noita hevosenkenkiä käyttämättä ja mietinkin että mitä tarvikkeita uskallan niillä ostaa ettei tule turhaan hankittua.
Kaikki rakennustarvikkeet pitää saada naapureilta tai ostaa hevosenkengillä. Ja itseasiassa, kun olet suorittanut tuon tehtävän missä hakkaat naapureiden puita niin naapurisi hyötyvät siitä ja saavat sitten nauloja kun tehtävä on suoritettu ja julkaiset sen ja jos klikkaavat sitä.. Toki sitten itsekin saat sillä tavalla niitä nauloja kun joku naapuri on myös suorittanut kyseisen tehtävän.

Mulla on nyt menossa sikojen kasvattelu. Joku taisi olla pidemmällä menossa: mitä eläimiä pitää kasvattaa seuraavaksi? Osaisi jo vähän varautua :D
 
frontiervenla
"Mulla on nyt menossa sikojen kasvattelu. Joku taisi olla pidemmällä menossa: mitä eläimiä pitää kasvattaa seuraavaksi? Osaisi jo vähän varautua"

12 aikuista lehmää tulee myyntiin. Tosin niitä pitää 12 ostaakin, mutta ne kasvavat niin hitaasti että kandee ne ostaa ennakkoon :D Siinä oli muistaakseni joku kettujen tapposessio ennen lehmiä, mutta ihan varma en ole...

Oletteko huomanneet että jos ne myyrät, käärmeet yms. jättää tappamatta ( jos ovat paikassa missä eivät haittaa ) niin niitä ei tule lisää! Mulla yks myyrä jäi niin metsän siimekseen etten saanut sitä tapettua ja sen jälkeen viljely olikin helppoa :D Kaivoin sen sieltä esiin vasta kun piti niitä myyriä tappaa...
 
siis eikö niitä frontier jackin luona tehtyjä juttuja lasketa?! mul menossa se tehtävä et ruoki 5 lehmää, 4 sonnia ja 3 hevosta ja ainoostaan 3 naapurilla on heppa ja jackilla ainoa jonka pysty ruokkimaan, mut se ei ottanu sitä?! :eek: odottelen tässä sit 5 päivää et saan 3 heppaa ruokittua :kieh:

tää on aivan älyttömän koukuttava peli, mut jotenkin aivan liian hidastempoinen, en saa ikinä kerättyä tulevaisuudessa siihen kanakoppiin niitä työkaluja kun vaatii 14 tjtn, se koulua varten tarvittava 8kin on jo työn alla, viikon keränny niitä... :/
naapureita mulla joku kymmenkunta eikä lisää tuu ellen ota jotain ihan ulkopuolisia naapureiks ja sitä en haluais :ashamed:
 
Ei näköjään jackin juttuja lasketa :/ se on ainoa, jolla on hevonen niin jumissa ollaan :| samoin ne puuvillat ja joku muu, mitä piti harvestoida.. mutta sekin jää tekemättä, ku ite ei pysty ostaan eikä naapureillakaan niitä oo :/
Ärsyttää kyllä tämmönen, että kaikki on siitä kiinni, kuin monta naapuria on :/ mutta iteppä oon itteni koukuttanu :D
 

Yhteistyössä