Joo tän huomasinki ku tutkin sitä peliä vähän tarkemmin Multa nyt sit puuttuu siitä kokoelmasta 2 ja tuskin niitä tuun kovin pian saamaan. Noitahan saa syöttämällä naapurienki eläimiä mutta kaikki naapuritki melko alussa eikä kovinkaan montaa eläintä vielä :/Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Eikös salltpeteriä saa siitä jostain "kakkakokoelmasta", jossa on eri eläinten jätöksiä? (Kaikkea ne keksii, yyh.)
Tehtävät on listattuna tänne:
http://raptor.cestiny.cz/misc/FrontierVilleQuests.html
Sieltä kaupasta sitä energiaa saa juuri niillä kakkupaloilla. Olikohan se 36 palaa niin sai 3 energiaa..Alkuperäinen kirjoittaja Newbie:Olen ihan uusi pelaaja, auttakaa vähän Saako energiaa niistä kakkupaloista, joita saa kerättyä maasta? Miten niitä syödään? Kakkupaloja näkyy olevan yli kolmekymmentä, mutta en tajua miten niitä voi syödä. Laukussa ei ole ruokaa, eikä kaupasta ole varaa ostaa
Saitko sen hevosen?Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli84:Mulle taitaa olla heppa tulossa! Oli mennyt harmaaksi se unlock kohta ja antoi jotain viestiä että on hevonen on matkalla
Mä olen saanut yhden semmosen preeriakakkarankin, mutta arvaa olenko viihtynyt pelin ääressä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:en oo vieläkään saanu sitä yhtä paskakasaa :kieh:
koukuttaa silti, ja pahasti
En saanu :'( Muuttui taas siniseksi se unlock kohta.. Voi surun päivääAlkuperäinen kirjoittaja jejeah:Saitko sen hevosen?Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli84:Mulle taitaa olla heppa tulossa! Oli mennyt harmaaksi se unlock kohta ja antoi jotain viestiä että on hevonen on matkalla
Ei tuollaista tarvitse pahoitella, jokaisen oma valintaAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Ei ole, mutta en halua tältä palstalta naapureita ( = henkilötietojani levitykseen). Pahoittelut!Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Onko teillä kaikilla tarpeeksi naapureita? Mulla on aika paljon, mutta jos joku haluaa lisää niin yksäriä tulemaan.
En oo saanut edes Jackilta sitä sontaa. Noh, ehkä joku kaunis päivä.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Ainakin Frontier Jack:lla on heppa! Sitä voisi varmaan kokeilla. Mä taisin saada hevonp*skat ihan oikealta naapurilta, mutta Jack:in hevoselta olen monesti saanut hevosaiheiseen keräilykokoelmaan täydennystä!Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:Ärsyttää kun en mistään enkä millään saa tuota hevonkakkaa. Muutamat muulit sekä yks heppa on, mutta tosiaan ne syö niin harvoin. Naapureillakaan ei taida olla kun yhellä yks heppa.
Kaikki rakennustarvikkeet pitää saada naapureilta tai ostaa hevosenkengillä. Ja itseasiassa, kun olet suorittanut tuon tehtävän missä hakkaat naapureiden puita niin naapurisi hyötyvät siitä ja saavat sitten nauloja kun tehtävä on suoritettu ja julkaiset sen ja jos klikkaavat sitä.. Toki sitten itsekin saat sillä tavalla niitä nauloja kun joku naapuri on myös suorittanut kyseisen tehtävän.Alkuperäinen kirjoittaja miumaumou:Olen nyt siinä vaiheessa että general storeen pitäisi alkaa hankkimaan noita nauloja sun muita. Tän hetkisissä tehtävissä on ainakin naulojen metsästystä hakkaamalla naapureiden puita eli uskoisin että noita nauloja saa palkaksi kun suoritan ton tehtävän. Kysymys kuuluukin, saako noita general storen muita rakennusvälineitä palkaksi eri tehtävistä vai pitääkö ne kaikki saada naapureilta tai ostaa hevosenkengillä? mulla on nimittäin jonkin verran noita hevosenkenkiä käyttämättä ja mietinkin että mitä tarvikkeita uskallan niillä ostaa ettei tule turhaan hankittua.