FrontierVille! Kysymyksiä.

MrsO
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsO:
hei, miten saisin siihen alareunaan kaikki mun naapurit? kun siis kaikki ei siinä näy, ni en pääse käymään niiden tiluksilla ellei tuu erikseen pyytöä.

ja sitte, miten voi lampaita myydä??
Ootkos varma ettei ne näy? Yritähän selata niitä niistä nuolista, mullakin jostain syystä on välillä "tyhjää" naapureiden välissä. Tai sitten jos olet ihan vasta lisännyt uuden naapurin niin se ei välttämättä ihan heti näy siinä listassa.

Myydä voit kun painat sitä nuolen kuvaa alaoikealla, siihen tulee niitä erilaisia "työkaluja". Yhdellä voit siirtää tavaroita, toisella kääntää ja kolmannella sitten voit myydä.
kiitos myyntiohjeista :)

joo, oon varma ettei näy. mulla ei enää näy edes sitä vanhaa ukkoa naapureissa! nuolesta ei pääse selaamaan oikealle ollenkaan, ja vasemmalla ei oo mitään. aina kun saan uuden naapurin ni joku vanhoista katoaa ja uus tulee tilalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Miten sen kanakopin pitäis toimia, jos sillä kerran voi ruokkia kaikki kanat?? Ei siellä ole kuin joku mahdollisuus tehdä jotain peittoa tms.
Kun painat kanankoppia niin kerran päivässä saa ne bonukset, samoin kuin muistakin rakennuksista. Eli se "collect bonus", silloin se ruokkii samalla kaikki kanat.
 
aleksiina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
eikö kukaan enää kasvata tomaattia :S voihan! tarviis 10 tomaattia vielä :D
Tomaatit on aika nopeita kasvamaan, joten kannattaa laittaa pyyntö omalle seinälle tai vaikka suoraan jollekin naapurille jonka huomaat olevan "linjoilla" kun olet itsekin, niin laitetaan kasvamaan. =)
totta :D kun olis taas ajatellu tuotakin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ei voi aina tajuta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mullakin tänään kahteen otteeseen tomaattia kasvamas...
 
Mulle on noita mattoja nyt kertynyt muutama. Ensin kun ite etsii, niin ei millään löydä ja sit kun sain lahjaksi yhden omiin tarpeisiin niin niitä tulla tupsahtelee silloin tällöin :D
Et jos joku naapuri kaipailee, niin kertokaahan ihmeessä.

Ite etsin yhä sitä yhtä halvatun tyynyä, vaan eipä paljon muitakaan tehtäviä ole joten joutaa sitä tietty odottamaankin.
Pähkinätkin on kohta korjailtu, enää puuttuu muutama kymmenen ja sit vaan kerätään milliä kolikkoa. Vähän liian hitaasti keksivät uusia tehtäviä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Miks mulle ei voi kasvaa yks käppyrä vielä? |O Se tehtävä on jumittanut ties kuinka kauan!

Me kikkaillaan miehen kanssa noiden tehtävien ja lahjojen kanssa. :D
Et oo ainut, joka kiroaa noita risukasoja. Viimeeks kun kävin täällä valittelemassa niin sen jälkeen oli tupsahtanut yksi. Vielä uupuis kaks, joiden odottamiseen taitaa mennä vielä pari viikkoa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Hei apua! Oon rakentamassa kehtoa. Tehtävässä on kohta "Have four tools" ja ohje "Get tools by being hired". Mua on vuokrattu ties kuinka monta kertaa, mutta en silti saa noita työkaluja?!
Ystäviesi pitäisi julkaista seinälläsi se ilmoitus, kun palkkaavat sinut tai kun käyvät töissä sinun farmillasi. Siinä ilmoituksessa on sitten kuka on käynyt farmillasi tai palkannut sinut, ja alapuolella "get tool". Siitä sitten saat niitä työkaluja.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Pöööh, mä olen odotellut joitain tehtäviä, jotka on jo muilla olleet. Silti tuntuu välillä, että teen sellaisia tehtäviä, mitkä muut on tehneet vasta toisten tehtävien jälkeen.
Joo, ei ne tehtävät näytä tulevan samassa järjestyksessä! Tiedän siis siitä että pelaan myös miehen tunnuksilla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Mut sais lisätä naapuriksi joku, jolla ois runsain määrin sitä aprikoosiöljyä, sitä ei tuu ikinä!!!
Mä olen myös metsästänyt yhtä puuttuvaa aprikoosiöljypulloa iät ja ajat... tässä käy aivan varmasti samoin kuin risujen kanssa; ensin niitä ei ilmestynyt ollenkaan, sitten kun sai tehtävän viimein tehtyä, niitä alkoi tulla useampi päivässä...
 
^Mä tuun sit nariseen siitä, etten mä saa millään niistä häristä jotain lihakimpaleita. :kieh: Oon jo ainakin kuukauden junnannu siitä welcome miss wildcat II:ssa ( tai jotain sinnepäin se tehtävä nimeltään ) :headwall:
 
vieras
Mulla jumittaa se aamupalan valmistus tehtävä, puuttuu yksi "ruoki tipu joka ei ole nälkäinen", ku en saa enää toimimaan sitä hommaa, ennen pysty tekeen niin että ruoki jonkun naapuin tipun, ja sit ruokki sen heti uudestaan kun se ei ollut enää nälkäinen. Mutta nyt se ei anna enää tehdä niin :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla jumittaa se aamupalan valmistus tehtävä, puuttuu yksi "ruoki tipu joka ei ole nälkäinen", ku en saa enää toimimaan sitä hommaa, ennen pysty tekeen niin että ruoki jonkun naapuin tipun, ja sit ruokki sen heti uudestaan kun se ei ollut enää nälkäinen. Mutta nyt se ei anna enää tehdä niin :O
Juu, tuo ei ole enää toiminut. Mutta se voi muuten olla myös aikuinen kana, ei vaan saa olla nälkäinen. Ainakin mulla toimi noissa tehtävissä täysikasvuisetkin eläimet.:)
 
Tarttis pihvejä koulutehtävää varten. Ja niitä risukasojakaan ei oo vielä. Niitäkö pitäs tulla 5 päivässä? Onko joku teistä laittanu viestiä pelin tekijöille siitä, ettei noita risuja tuu eli ilmeisesti joku moka pelissä?
 

Yhteistyössä