Fjällräven Nuuk takki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo!

Vieras
Olen kuullut takista pelkkää hyvää. Tulevana talvena ajattelin kerrankin panostaa kunnon takkiin. Sellaiseen joka kestäisi ainakin sen 5v. Tuo olisi niin ihanteelllnen, lämmin ja vettähylkiväkin. Kannattaako ostaa?

Mikähän koko olisi tällaiselle 170/70 mittaiselle hyvä, kun yleensä takit on 38-40. Esim. didrikson's takki kokoa 38, mutta jotkut kevättakit kokoa 40. Ajattelin vaan netistä tilata.

Suosittelen. Se tosiaan pitää kuivana ja lämpimänä. Mielestäni mitoitus ei ole ainakaan niukkaa, joten omaa kokoa tai yhtä suurempaa tilaisin. Mulla taitaa olla pari nroa omaa kokoa suurempi alelöytö käytössä, on väljä muttei mikään teltta.

Tilaa heti useampi koko, koska Nuukit ovat suosittuja ja jos palautat, niin uutta et välttämättä saa. loppuvat aina nopeasti. Haluat varmasti juuri sopivan koon, koska nuo ovat kalliita.

Mitä olen gooseja käsissäni hypistellyt, en kyllä ihan ole vakuuttunt takin laadusta. Kahdella tutulla saumat on repsottaneet jo puolen vuoden käytön jälkeen, vaikka lupaillaan elinikäistä takuuta... Ko. takeissa mielestäni se merkki maksaa, ei niinkään laatu. Fjällrävenin takin saa paljon edullisemmin, ja se on laatua jos jokin.

Mitä olen gooseja käsissäni hypistellyt, en kyllä ihan ole vakuuttunt takin laadusta. Kahdella tutulla saumat on repsottaneet jo puolen vuoden käytön jälkeen, vaikka lupaillaan elinikäistä takuuta... Ko. takeissa mielestäni se merkki maksaa, ei niinkään laatu. Fjällrävenin takin saa paljon edullisemmin, ja se on laatua jos jokin.

Meiltä löytyy kaksi takkia, eikä kummastakaan löydy mitään vikaa yhden talven kovan käytön jälkeen.