H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä oonkin kohta siellä Istampulissa B)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä oonkin kohta siellä Istampulissa B)
Ai te lähette Turkmenistaaniin?
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmo HESAST:Pussit Posottaa Puoleen Hintaan Perliinist Pelkian kautta PULKAARIAAN. Krilliruuat siel Etullisia.
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No mä en lähtis Bulgariaan. Enkä Turkkiin. Turkki ei kyllä ole mitenkään epävakainen maa...? Bulgaria nyt ei kiinnosta, kun siellä englantilaiset-saksalaiset-ruotsalaiset ja kaikenkukkuraksi suomalaiset ryyppäävät ja rellestävät, maalla ei ole (varsinkaan Sunny Beach ja ympäristö ) minkäänlaista historiallista "arvokkuutta" ja on tosiaan kehitetty vaan ryyppämiseen ja likaisilla rannoilla lojumiseen.
Kreikkaa, Espanjaa sekä Italiaa suosittelen. Kreikan saaret erityisesti on ihaniaHenk.koht suosittelen erityisesti Mallorcaa, Kreetaa, Pargaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No mä en lähtis Bulgariaan. Enkä Turkkiin. Turkki ei kyllä ole mitenkään epävakainen maa...? Bulgaria nyt ei kiinnosta, kun siellä englantilaiset-saksalaiset-ruotsalaiset ja kaikenkukkuraksi suomalaiset ryyppäävät ja rellestävät, maalla ei ole (varsinkaan Sunny Beach ja ympäristö ) minkäänlaista historiallista "arvokkuutta" ja on tosiaan kehitetty vaan ryyppämiseen ja likaisilla rannoilla lojumiseen.
Kreikkaa, Espanjaa sekä Italiaa suosittelen. Kreikan saaret erityisesti on ihaniaHenk.koht suosittelen erityisesti Mallorcaa, Kreetaa, Pargaa...
Kyllä Bulgarista löytyy historiaa ym. nähtävää yllin kyllin, pitää vaan vaivautua matkailijoille rakennetuilta turistialueilta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No mä en lähtis Bulgariaan. Enkä Turkkiin. Turkki ei kyllä ole mitenkään epävakainen maa...? Bulgaria nyt ei kiinnosta, kun siellä englantilaiset-saksalaiset-ruotsalaiset ja kaikenkukkuraksi suomalaiset ryyppäävät ja rellestävät, maalla ei ole (varsinkaan Sunny Beach ja ympäristö ) minkäänlaista historiallista "arvokkuutta" ja on tosiaan kehitetty vaan ryyppämiseen ja likaisilla rannoilla lojumiseen.
Kyllä Bulgarista löytyy historiaa ym. nähtävää yllin kyllin, pitää vaan vaivautua matkailijoille rakennetuilta turistialueilta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pulkarian Sani Piits![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sori jos nuin helv...sti häiritsi taas teidän kaunista aamuanne....
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No mä en lähtis Bulgariaan. Enkä Turkkiin. Turkki ei kyllä ole mitenkään epävakainen maa...? Bulgaria nyt ei kiinnosta, kun siellä englantilaiset-saksalaiset-ruotsalaiset ja kaikenkukkuraksi suomalaiset ryyppäävät ja rellestävät, maalla ei ole (varsinkaan Sunny Beach ja ympäristö ) minkäänlaista historiallista "arvokkuutta" ja on tosiaan kehitetty vaan ryyppämiseen ja likaisilla rannoilla lojumiseen.
Sani piitsin välittömästä läheisyydestä löytyy kyllä Nessebar, josta löytyy sitä historiallista arvokkuuttakin.
Mutta Mallorcaa suosittelisin kyllä minäkin, aivan mielettömät maisemat =)
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:sori jos nuin helv...sti häiritsi taas teidän kaunista aamuanne....
hitto että joillain on hyvä itsetunto. jos kirjoittaa pulkaaria, on tuskin peruskoulua läpäissyt. mutta ei nolota ollenkaan.