E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puristelija:mua vaivaa ja ärsyttää ihan toden teolla se että en kertakaikkiaan pysty lopettamaan finnien ja mustapäiden puristelua. Se on ollut mulle pakkomielle jo lähes 10 vuotta enkä tunnu pääsevän siitä eroon...
Eikä kellään muulla ole vastaavaa? Haluan jotain apua tähän koska asiaa tarkemmin ajateltuna mulla ei ole vakavia iho-ongelmia eli nk "finnit" ei ole mulla kovinkaan näkyviä vaan ne syntyy lähinnä siitä kun yritän vain yksinkertaisesti puristaa ihostani jotakin möhnää ulos! Teen sitä joka päivä, mutta eniten silloin kun olen stressaantunut. Etsimällä etsin jotakin epäkohtaa naamastani mutta jos ei löydy niin olen suorastaan pettynyt ja rupean olettamaan että "tuosta voisi ehkä tulla jotain" ja tadaa -bakteerit leviää kun väkisin rasitan ihohuokosta ja rikon ihoa.. Hävettää, vituttaa ja ihmetyttää. Päätän jatkuvasti, että nyt saa riittää! -kunnes taas huomaan puristelevani ihoani, joka on jälleen punainen ja kipeä. Seuraavana aamuna on useimmiten tuloksena tulehtuneita ihohuokosia.. Oravanpyörä on valmis.
Vihaah ja ällöän tätä tapaa. Aivoni ikäänkuin sammuvat siinä kohtaa kun ajaudun peilin eteen... Sitten havahdun yhtäkkiä taas siihen että mitä helvettiä teen.
Ihoni on kohta täysin pilalla. Nyt jo katkenneita verisuonia, tulehtuneita huokosia, arpia jne jne.. Ärsyttää...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H:Suosittelen lämpimästi apteekista Acnex mömmöä,kirvely on helvetillinen mutta varmasti häviää myös mustapäät ja finnit viikon kuluessa.