P
pohtiva yhäiti
Vieras
no niin, eli haluaisin kuulla muiden äitien mielipiteitä asiasta, joilla sama tilanne kuin minulla.
mulla 5 v lapsi, joka sai alkunsa teinivuosina, äidiksi siis tulin 17-vuotiaana. tiesin että lapsen isän kanssa ei yhteiselo onnistu, enkä halunnut todellakaan häntä elämäämme, se kun oli vain muutaman viikon mittainen suhde.
isyyttä siis ei tunnustettu. pieni kylä missä asun, joten isä tietää lapsesta, mutta ei hänellä ole harmainta hajuakaan, että on lapsen isä.
tällä biologiselle isällä menee elämä ihan mukavasti, tiedän että hällä on vakityö, naimisissa ja parikin lasta.
herättääkö teissä muissa äideissä, joilla vastaava tilanne, niin mitään tunteita jos vaikka törmäättä isään, häneen puolisoon ja lapsiin vaikkapa kaupassa? minä kun asun tuon isän kanssa samalla paikkakunnalla, joten välillä vahingossakin tulee törmättyä.
miten muut?
mulla 5 v lapsi, joka sai alkunsa teinivuosina, äidiksi siis tulin 17-vuotiaana. tiesin että lapsen isän kanssa ei yhteiselo onnistu, enkä halunnut todellakaan häntä elämäämme, se kun oli vain muutaman viikon mittainen suhde.
isyyttä siis ei tunnustettu. pieni kylä missä asun, joten isä tietää lapsesta, mutta ei hänellä ole harmainta hajuakaan, että on lapsen isä.
tällä biologiselle isällä menee elämä ihan mukavasti, tiedän että hällä on vakityö, naimisissa ja parikin lasta.
herättääkö teissä muissa äideissä, joilla vastaava tilanne, niin mitään tunteita jos vaikka törmäättä isään, häneen puolisoon ja lapsiin vaikkapa kaupassa? minä kun asun tuon isän kanssa samalla paikkakunnalla, joten välillä vahingossakin tulee törmättyä.
miten muut?