Fetissiketju miehiin liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Idunnor, tuo linkittämäsi mies on kyllä melko hyvännäköinen, mutta ääni ei riittävän matala minun makuuni. Lisäksi hän on jotenkin liian... kaunis? Tai ehkä vain nuori ja tunnen itseni vanhaksi ja se nyt alkoi sitten ärsyttää.

Ja tää on kans sellanen jossa yhdistyy kaikki piirteet (Kari-Pekka Toivonen).
Taitaa olla kyse siitä nenästä ja hiuksista? :D

11213322_ori.jpg

Inhokkina on epäsiisteys, huono hygienia... Muuta en keksi.

Koska puhutaan fetisseistä niin nuo hyvät puhtaat hampaat jne. on itsestäänselvyyksiä.

Minulla on jonkinasteinen karvafetissi. :D Miehellä pitää olla tumma pitkä tukka. Miehen pitää olla muusikko ja näyttää siltä.
MUTTA kuka tahansa ei tietenkään käy. Noilla ei yksin pärjää ne muutkin asiat pitää olla kunnossa.

Idunnor, tuo Kari-Pekka ei kyllä pelitä. Sen silmät on kuin kuolleella kalalla ja vähän sellaisen tissiposken oloinen.:D Siitä nenäasiasta olen sikäli samaa mieltä, että tuosta kuvastahan se vie jo puolet.:whistle:

Ei vaan, ihan OK perusmies.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Vaikeat valinnat, mut kallistuin näihin. Saiko olla vain 2 ominaisuutta.... *kipittää tarkistamaan*

Jep, vain kaksi joten ne on sitten nämä: Pitkä ja isokokoinen (no menee nää samana, menee, menee) ja sit kaula, ei kynäniskaa, vaan kunnon kokoinen niska ja kaula.

Sit tulis vaikka mitä lisää, ääni, kädet jne. mitkä ap:kin mainitsi, mut kun saa olla vaan kaksi niin ...

Inhokkijutut on varmaan tatuoinnit ja metroseksuaalisuus. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On oltava pitkät hiukset (kaljukin hätätapauksessa kävisi) ja rennon rock-henkinen tyyli.

Ei saa olla tyyliltään verkkari-navettahaalari-vyölaukkujuntti tai pukupelle.
Lyhyet hiukset ei myöskään sytytä. Ja salipullistelijat on ainoastaan naurettavia.

Se on varmaan tärkein fyysinen ominaisuus että on penis. Siitä voi sanoa että on fetissi mulle. Muuten en niin kauheesti enää aikuisena välitä mistään yksittäisestä fyysisestä ominaisuudesta vaan kokonaisuus ratkaisee. Nuorempana pitkät hiukset oli must, mutta oma mies tulee kaljuuntumaan ennen pitkää, joten enää sitäkään ei osaa pitää niin tärkeänä.

Yhteistyössä