FB kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun kaverin profiilikuvan alla on kohta, jossa lukee "Näytä valokuvia käyttäjästä MattiMöttönen (7)", mutta kun sitten kuvia klikkaa, siellä on vain yksi profiilikuva.

Onko tällä henkilöllä silloin sellaiset asetukset, joista minulta on rajattu pois kuvien katselu oikeus? ilmeisesti? Ja siis tämä kaveri on muuten kaverilistalla ja pääsen hänen profiiliinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut eikös nekin kuvat yleensä näy tuolla kun klikkaa henkilön kuvia?
Vain jos ne ovat julkisessa kansiossa.

ahaa! okei no se selittää.

eli sitten periaatteessa, jos mä merkkaan MattiMöttösen mun kuvaan, niin hänen kaverit ei sitten nää sitä eikä pääse selaamaan sitä minun kuvakansiooni,kun mulla on kaikki kuva asetukset vain kavereille?
Olenkin ihmetellyt, että miten minä pääsen selailemaan tuota kiertotietä ihan täysin vieraitten ihmisten kuvia. heillä ilmeisesti sitten asetukset myös kaverien kavereille?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
mut eikös nekin kuvat yleensä näy tuolla kun klikkaa henkilön kuvia?
Vain jos ne ovat julkisessa kansiossa.

ahaa! okei no se selittää.

eli sitten periaatteessa, jos mä merkkaan MattiMöttösen mun kuvaan, niin hänen kaverit ei sitten nää sitä eikä pääse selaamaan sitä minun kuvakansiooni,kun mulla on kaikki kuva asetukset vain kavereille?
Olenkin ihmetellyt, että miten minä pääsen selailemaan tuota kiertotietä ihan täysin vieraitten ihmisten kuvia. heillä ilmeisesti sitten asetukset myös kaverien kavereille?

Aivan.

Yhteistyössä