Favopticista!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rillipää

Vieras
Jos sieltä nyt tilaa sovitukseen kehyksiä, niin eikös ne sitten palauteta takaisin ns. asiakaspalautuksena niin, ettei mulle tule palautuksesta kuluja?

Ja jos tilaan sieltä lasit ja en pidäkään niistä, niin sitten maksan palautuksesta aiheutuvat kulut?

Onko joku tilannut sieltä aurinkolaseja?
 

Yhteistyössä