Posti toi Hobby Hallin pakettikortin...

Pyydän anteeksi asian vierestä menevästä viestistä, mutta on tää palsta aika p***a! Tai tapahan tääkin on palstailla, kun arpoo viimeisimmän viestin kautta, että mihinkähän ketjuun pääsis tällä kertaa... ;)
 

Yhteistyössä