A as usual Vieras 24.04.2008 #26 Jaahas perinteinen joka viikkoinen palstan-toimimattomuus-päivä taas käynnissä lo
V v***tus Vieras 24.04.2008 #28 Pyydän anteeksi asian vierestä menevästä viestistä, mutta on tää palsta aika p***a! Tai tapahan tääkin on palstailla, kun arpoo viimeisimmän viestin kautta, että mihinkähän ketjuun pääsis tällä kertaa...
Pyydän anteeksi asian vierestä menevästä viestistä, mutta on tää palsta aika p***a! Tai tapahan tääkin on palstailla, kun arpoo viimeisimmän viestin kautta, että mihinkähän ketjuun pääsis tällä kertaa...
A as usual Vieras 24.04.2008 #29 Juup, ei mullakaan tähän hobby halli aiheeseen ollut mitään sanottavaa, mutta ainoa palsta mille pääsin
Juup, ei mullakaan tähän hobby halli aiheeseen ollut mitään sanottavaa, mutta ainoa palsta mille pääsin
CrystalBlue Aktiivinen jäsen 07.03.2007 7 637 0 36 Varsinais-Suomi 24.04.2008 #31 jaahas muillaskin siis sama ongelma :wave:
C Charlottis74 Aktiivinen jäsen 12.02.2008 3 717 0 36 24.04.2008 #32 Eipä pääse tänne oikeen muuten kuin tuolta sivu otsikoita jotain painamalla |O