Fashionkids - toimittamattomat vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä vaatteet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä vaatteet

Vieras
Onko muilla kestänyt paketin tulo kohtuuttoman kauan. Tilasin ja maksoin vaatteet toukokuusa ja vaatteita ei näy :(. Pitäisikö tehdä jo rikosilmoitus?

www.fashionkids.fi tai www.fashionkids.com

Kyllä ketuttaa!!!!! :( :(

En. Olen kiltisti odottanut, kun kyseessä on kuitenkin vaatekauppa. Ihmettelen suuresti, koska tilaus ei onistu ilman, että tilauksen mamksaa ennakkoon tilille tai luottokortilla. Ei ollut edes mahdollisuutta postiennakkotilaukseen. Kusettamisen meininkiä kaliilla vaatteilla! :(

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, olen kuullut siitä firmasta pelkkää huonoa :(
et ole ainoa varmasti, joka ei ole saanut maksamiaan..
tee ihmeessä rikosilmoitus, kuulet samalla, että paljonko teitä on... =)

No arvasin tämän, voi itku. Ja arvaat varmaankin, ettei kyse ole edes pienistä rahoista. Nyt taidan mennä hermosauhuille, koska tuli niin paha mieli. Ehkä menen pihalle huutamaan valittuja sanoja itsekseni, kun yritän käyttäytä ihmisiksi tällä palstalla. :(

joo no luulen kumminkin että siellä herttoniemessä on sopivasti joku palkattu opiskelijatyttö, jonka kimppuun hyökkäämisestä ei oikein kenellekään ole hyötyä... tuskinpa nää pääjehut itse siellä pyörii, taitaa olla sen verran pettyneitä ihmisiä roikkumassa niskavilloista muuten... =)

No tämä yrittäjä kyllä valitsi sitten ihan väärän kusetettavan. Pakoon ei pääse, koska sekä nimi ja naama on hyvässä muistissa - tavattu on. Jos ei tule vaatteita eikä rahoja niin itsepähän on soppansa keittänyt. Minun kanssasi asia ei jää tähän, se on varma!!! Ja mihinkään perintätoimistoonhan en ala rahoja laittamaan, koska konkurssikypsältä yritykseltä ei kuitenkaan saa koskaan mitään. Onneksi on muita keinoja ;).

no hyvä jos näin on! ettet olekaan tilannut vaan netistä? siinä kun ei ketään ihmistä koskaan missään näekään... :( toivottavasti saat rahasi!!! =) ja tässä hyvä varoitus taas muillekin!!

Olen tilannut nyt netistä, mutta aiemmi olen ostanut yrittäjältä ihan livenä ja samalla keskustellut kasvotusten pitkät tovit. En olisi netistä tilannutkaan ellen olisi ollut aiemmin tyytyväinen vaatteisiin ja tavannut myyjän. Kotiosoitteen löytää väestörekisteristä, kun nimi on tiedossa. Yrityksen omistajan kannattaa muistaa, että ahneella on paskainen loppu ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää - takuuvarmasti!!

Katsokaa muuten tästä yrityksen toimiala! Recaim Oy
Käyntiosoite Laivalahdenkaari 8 B 31 b
00810 HELSINKI

Puhelin 040- 7286 950
Toimiala Ateriapalvelua

Tuo on ihan netissä. Harmi, etten voi laittaa tänne yrittäjän nimeä, tekisi kyllä mileli.

Recaim Oy Y 1702128-9

Toiminnan kuvaus
Lastenvaatenettikauppa,
Virallinen toimiala
Vaatteiden tukkukauppa

Postiosoite
Laivalahdenkaari 8 B 39 b
00810 HELSINKI

Puhelin 040-5039963

Eri puhelinnumero ja toimiala ;)

Hei, yrittäjän nimi löytyy hakukoneella netistä. En siis kirjoita sitä tänne itse, mutta tässäpä ohje miten sen tarvittaessa löytää. http://www.020300200.com/yritykset/1475146/
ja tuolta löytyy linkki, jossa lukee tarkat yhteystiedot. Siellä on sähköpostiosoite, josta näkyy selkeällä suomenkielellä yrittäjän koko nimi. Ei muuta kuin otakaahan yhteyttä tavalla tai toisella ;).

Ja samalta sivulta löytyy myös kaikki yrityksen vastuuhenkilöt. Linkissä lukee siis vastuuhenkilöt. Siellä on kaikki toimitusjohtajasta varatilintarkastajaan. Ei muuta kuin linjoja kuumiksi eri henkilöille ja painetta pesään. Heräsi heti luettuani vastuuhenkilöt sellainen klassinen kysymys, että onkohan tämänkin yrityksen pääjehu nimenomaan se avomies... Mutta jokainen voi lukea nuo henkilöt läpi ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja varoitus:
Tosi moni oli jäänyt ilman rahojaan.Ei kannata tilata sieltä mitään!!
Toinen liike josta ei kannata tilata on www.nallentassu.fi.

t.kokemusta on

Kiitos varoituksesta. Miten joillan on pokkaa. Tekisi mieli... [img=http://img174.imageshack.us/img174/1534/dfgfgfdffggfhf3.gif]

Nallentassu on toinen hämäräpaikka! Tilattuja ja maksettuja tavaroita ei koskaan tullut, kuluttaja-asiamiehen avustuksella vasta sain rahat takaisin! Varokaa kyseistä paikkaa!!

Yhteistyössä