Farmvillestä, mitä mä hyödyn siitä, että jakelen noita kukkasia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
itellä jo ribbonit täynnä, oliko se juttu nyt sitten siinä vai? Tästä lähin jaan niitä vain muillekko??

en tajua tota juttua, kun ei ne vastaanottajatkaan mitään hyödy niistä kukkasista jos kaikki ribbonit jo täynnä. Kohta varmaan kaikilla ne meinaa on täynnä jo

Koristaahan ne farmia, ei muuta merkitystä.
Tosin kun mulla se kukkakoriste ribboni on jo täynnä en ole niitä kerännyt enää itelle.
Kukkien poimimisribboni ei ole vielä läheskään täynnä joten ainakin kukkia voi viljellä..

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Kiitos vinkistä, sain juuri ruskean kanan ;)
Olen saanut vain valkoisia ja ruskeita kanoja ja kaksi puutarhatonttua.. (jep, ei mulla elämää ole)

mä sain myös ruskeita ja valkoisia, vähän ihmettelin tuota mustaa :o mullekkin vois kelvata noi puutarhatontut, pelkkiä kanoja saan, siks niitä onkin noin paljoin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ootteko saaneet bensakanisteria munista? se oli aika mukava yllätys kun kerran sain :D

oho :o mut se on tyhmä, kun kestää niin vähän aikaa ja jos ostaa monta niin ne ei täyty itekseen. Tyhmää maksaa 3 seteliä yhdestä, kun se sitten menee hetkessä se raha sitten. Vois olla sellainen, et ne kaikki ostetutkin täyttyis niin ehkä ihmiset ostaiskin niitä seteleitä et sais bensaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ootteko saaneet bensakanisteria munista? se oli aika mukava yllätys kun kerran sain :D

oho :o mut se on tyhmä, kun kestää niin vähän aikaa ja jos ostaa monta niin ne ei täyty itekseen. Tyhmää maksaa 3 seteliä yhdestä, kun se sitten menee hetkessä se raha sitten. Vois olla sellainen, et ne kaikki ostetutkin täyttyis niin ehkä ihmiset ostaiskin niitä seteleitä et sais bensaa

itse en ainakaan ole koskaan tuhlannut yhtään seteliä bensaan... itseasiassa en ole koko pelissä käyttänyt ainoatakaan seteliä vielä

Yhteistyössä