Farmville kysyttävää! Fuelista ja giftboxista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin 20 kanisteria pitäisi kerralla mahtua bensaa menemään kun sen kokonen on isoin kanisteri mihin oon törmännyt.

Muoks ja nyt kaveri on saanut kanisterin missä on 30 bensaa.

mulla on 119 kanisteria bensaa, siis siinä on +119. ja käsitin et ap tarkotti sitä keltasta palkkia mikä lisääntyy ja vähenee, et montako siihen tarvii et on täys, sitä veikkasin et 5 :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mulla on 119 kanisteria bensaa, siis siinä on +119. ja käsitin et ap tarkotti sitä keltasta palkkia mikä lisääntyy ja vähenee, et montako siihen tarvii et on täys, sitä veikkasin et 5 :D
Ei kun... se tankki jonka koko on 1, se täyttää sen palkin kokonaan. Sitten on niitä mitä voi lähetellä kavereille, ne on 1/5-tankillisia, eli niitä menee 5... 1/5 x 5 = 1 :D

Muoks: Siis pointtini oli tässä että niitä kanistereita on eri kokoisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Ei kun... se tankki jonka koko on 1, se täyttää sen palkin kokonaan. Sitten on niitä mitä voi lähetellä kavereille, ne on 1/5-tankillisia, eli niitä menee 5... 1/5 x 5 = 1 :D

Muoks: Siis pointtini oli tässä että niitä kanistereita on eri kokoisia :D

:laugh:

Yhteistyössä