V
vierailija
Vieras
Yksi vagina, kuinka monta tulehdusta mahtuu yhtä aikaa? Entä kuinka monta tulehdusreaktiota? Entä mikä on tulehduksen ja tulehdusreaktion ero?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedän tasantarkkaan vastauksen. Sinä vain väitit vastaukseksi muuta, kuin mitä se on. Siksi haluaisinkin että perustelisit ihan itse omin sanoin.Mielenkiintoinen kysymys. Tutkippa asiaa ihan itse http://www.solunetti.fi/fi/patologia/tulehdus/
... muista katsoa muutkin välilehdet.
Tiedän tasantarkkaan vastauksen. Sinä vain väitit vastaukseksi muuta, kuin mitä se on. Siksi haluaisinkin että perustelisit ihan itse omin sanoin.
Yksi vagina, kuinka monta tulehdusta mahtuu yhtä aikaa? Entä kuinka monta tulehdusreaktiota? Entä mikä on tulehduksen ja tulehdusreaktion ero?
Minä osuin taas oikeaan: "pitäisikö taas vetää se "testasin tajuaako kukaan" -kortti"Hahhah ...no, osuin taas oikeaan, tarkoituksella halusin ihmisten miettivän mitä tulehdus suomenkielessä tarkoittaa ja onko tulehdusreaktio sama asia. Eli onko vaginan epiteelin tulehdusreaktio aina samanlainen, oli aiheuttaja mikä hyvänsä. Hiivasienitulehduksessa aiheuttaja on hiivasieni (sen tuottamat myrkyt), mutta onko epiteelin kannalta tulehdusreaktiossa mitään eroa siihen, että aiheuttajana on bakteereiden tuottamat myrkyt? Miettikää ja arvelkaa.
Minä osuin taas oikeaan: "pitäisikö taas vetää se "testasin tajuaako kukaan" -kortti"
... mutta eikö portsarin koulutuksella ollut aika hyvä arvaus?
Onko biokemisteillä jo niin paska työtilanne, että pitää duunailla portsarina?
Mikä ihme arvaus? Sinä vastasit kysymykseen sen jälkeen kun olit pitkään miettinyt miten vastaat tekemättä itsestäsi idioottia ja lopulta vastasit tavalla, jonka minä sinulle valmiiksi lusikalla tarjoilin. Että joo, olipa vitun hyvä "arvaus".... mutta eikö portsarin koulutuksella ollut aika hyvä arvaus?
Riippuu varmaan siitä, lasketaanko ne kaikki sivupersoonat yhdeksi henkilöksi, vai lasketaanko kaikki sivupersoonat erillisiksi henkilöiksi. Jos kaikki Occamin sivupersoonat lasketaan erillisiksi, tulehdusreaktioita mahtuisi (ja mahtuukin) lukemattomia määriä.Montako tulehdusreaktiota mahtuu occamin sivupersoonien ruumiinaukkoihin yhtäaikaa?
Mikä ihme arvaus? Sinä vastasit kysymykseen sen jälkeen kun olit pitkään miettinyt miten vastaat tekemättä itsestäsi idioottia ja lopulta vastasit tavalla, jonka minä sinulle valmiiksi lusikalla tarjoilin. Että joo, olipa vitun hyvä "arvaus".
No tämä vastaus:Mikä vastaus? Tiedätkö nyt itsekkään oikeaa vastausta? Epäilen vahvasti.
Onko Occami ammatiltaan gynekologi? Siviilissä ainakin palstahärikkö.