Farkut 46..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minkä mallinen olet?
Mä olen persevä ja reitevä, mutta vyötärö mulla on. En saata lainkaan käyttää lantiomallisia housuja.
Kappahlissa on yksi malli kun sopii (50e) mut mutoin olen joutunut ostamaan Isosiskosta ja se on sit aina satasen menoa. Dina olisko ollu merkki. Ja jotku Warrickin farkut on ollu kans (maksoi 89e mut ei olleet kovin kestävät).

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Mistä ihmeestä löydän istuvat housut...Joko tulee kauhee makkara tai sit sellanen kamala vittuviiva.

Huomenna meen ettimään ku ihan pakko saada istuvat farkut;/

:laugh: sori :ashamed: :ashamed:

Olisko ne liika tiukat sitten?

Älä yhtää naura siellä;DD
Ei ne vaan oon sillo istuvat...Esim. tänään kirpparil oli muuten sopivat mut veti sillai rumasti alapään kohtaa:(
Mä olen niin iso et tuntuu ettei löydy istuvia housuja..Ja ku rahaa ei paljoakaa oo..

KappAhlin farkut ovat mulle ihan passelit. Olin aiemmin kokoa 46, nyt jo pienempi. Mulla aika pieni persus ja timmit reidet (oli vähän bägit ne farkut reisistä ja persuksesta). Mitään kamelinvarpaita ei näkynyt.

Mun täytyy huomenna mennä vaan sovittelee..Ja seppälässäki se isojen tyttöjen puoli:)
Yritän laihduttaa koko ajan, mutta pakko ostaa uudet housut ku täl hetkel ei oo kunnol sopivia farkkuja lainkaan.

Yhteistyössä