ei hemmetti, mulla menee hermot!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
mistä mä ikinä löydän itselleni farkut?! mulla on ihan jumalattoman levee lantio, ja kun löytyy housut jotka sopii kun nakutettu tuohon vyötärölle, ni ne lahkeet on sit reisistä ihan jumalattoat säkit!!! |O |O |O

sama juttu, itellä lähentelee kans lottovoittoa istuvien ja muodikkaitten farkkujen löytäminen. En käsitä miksi "isojen tyttöjen" kokoiset vaatteet ovat muodiltaan yleensä aika.....piip.... ja toisaalta sama juttu ei toimi koossa 44 kuin 36, että kuka osaisi suunnitella muodikkaita ja nuorekkaita isompiakin vaatteita? vaan eiko vaan ole tullu vastaan järkihinnoissa...

Ei ole enää vauvakilojen jälkeen vaatesotoksilla käyminen ollu hauskaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailjana:
sama juttu, itellä lähentelee kans lottovoittoa istuvien ja muodikkaitten farkkujen löytäminen. En käsitä miksi "isojen tyttöjen" kokoiset vaatteet ovat muodiltaan yleensä aika.....piip.... ja toisaalta sama juttu ei toimi koossa 44 kuin 36, että kuka osaisi suunnitella muodikkaita ja nuorekkaita isompiakin vaatteita? vaan eiko vaan ole tullu vastaan järkihinnoissa...

Ei ole enää vauvakilojen jälkeen vaatesotoksilla käyminen ollu hauskaa...

totta turiset.. välillä meinaa jopa itku tulla ku yrittää hyvin istuvia hyvännäköisiä housuja itselleen ettiä.. hermothan siinä aina menee |O

Kuumimmat

Yhteistyössä