Ei helvetin helvetti, ei mulla varmaan ikinä ole mahiksia olla ns normaali mun vartalolta

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
siis erehdyin taas mittaamaan |O |O |O

Olen tekemässä yhdestä seksivaateputiikista tilausta mutta jää haaveeksi kun muu kroppa on taulukon mukaan M-L kokoa, mutta lantio 2XL :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ja en ole ikinä ajatellut että olen edes leveälanteinen :ashamed: :ashamed:

|O |O |O |O

Sellanen rehevä nainen, no ok mut hei.. mulla on pienet( b-kuppi) tissitkin!!!
Ja lantiolla tuntuu ns luut melkein heti, että ei tuossa läskiäkään ihan hirveesti ole, on toki jonkin verran mutta... XXL :ashamed: :ashamed:

Voi perse. :/

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
No mikäs tuossa on ongelma tilaillessa...on kait noita pitsinaruja hieman lanteikkaimmillekkin ?

Tää oli pvc että se ei veny, jos muu kroppa normaali niin voi video jos lantio on kokoa XXL niin ei hyvä.

ja ongelma tässä on se että mulla ei omasta mielestä( eikä miehen, eikä kavereiden) mielestä ole edes leveä lantio, ennemminkin sellanen tasapaksu puupökkelö |O

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
No mikäs tuossa on ongelma tilaillessa...on kait noita pitsinaruja hieman lanteikkaimmillekkin ?

Tää oli pvc että se ei veny, jos muu kroppa normaali niin voi video jos lantio on kokoa XXL niin ei hyvä.

ja ongelma tässä on se että mulla ei omasta mielestä( eikä miehen, eikä kavereiden) mielestä ole edes leveä lantio, ennemminkin sellanen tasapaksu puupökkelö |O

ok eli se on joku kokoasu vai ? Jos ei niin tilaa alaosa sitten isompaa kokoavai onko se mahdollista ? noi mitta-jutut on aina hieman hankalia...ja välillä tuntee olevansa tosi iso, vaikkei sitä olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Oletko tilaamassa hametta tms? Muutoinhan ne alushousut on aika elastisia.

No korsettia, kun vanha kävi isoksi, LANTION KOHDALTA

ei hyvänen aika, mittasinko mä väärin vai tulkitsenko sitä taulukkoa päin peetä :o

siis puhutko nyt ihan lantiosta vaiko vyötäröstä ? Ja onko se korsetti sitten kuin pitkä jos tulee lantiolle asti ?

No lantiosta, eikö se ole tuo levein kohta? ja se tulee siis ihan tohon...pilun ottikolle asti, tai siihen yläreunaan :whistle:

Tai siis minä ainakin mittaan niin että just on pilun alareunassa mittanauha. Paitsi jos on kovin isot häpättimet niin sitten vähän ylempää. Olinpa hauska...

Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
No lantiosta, eikö se ole tuo levein kohta? ja se tulee siis ihan tohon...pilun ottikolle asti, tai siihen yläreunaan :whistle:

Tai siis minä ainakin mittaan niin että just on pilun alareunassa mittanauha. Paitsi jos on kovin isot häpättimet niin sitten vähän ylempää. Olinpa hauska...

:laugh: jos mulle tullut tohon häpyhuulilisä :laugh:

meen mittamaan uudestaan

Yhteistyössä