:DD:D:D:
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?Alkuperäinen kirjoittaja ippi:siis käyttääkö noita aikuisetkin? kun ippi on joskus kuullut. onko niitä siis vaelluskengän tyylisiä?
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?Alkuperäinen kirjoittaja ippi:siis käyttääkö noita aikuisetkin? kun ippi on joskus kuullut. onko niitä siis vaelluskengän tyylisiä?
Se kun on tossa navassa roikkunut monta vuotta, niin näytän ihan alastomalta, jos sitä ei ole. Tämähän vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja ulla:peesiAlkuperäinen kirjoittaja lore:napakoru out
Näkyy olevan kaupoissa taas....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Läskipohjakengät!
Täytyypä pitää simmut avoinna....mä haluan kans...Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä just ostin kiinantossut kun tuli kenkäkaupassa vastaan. Näkyi noita muillakin viime kesänä.Alkuperäinen kirjoittaja ippi:niin ippi arvelikin,että puukengät-kiitos Muistaako kukaan kiinantossuja?
Jotain on näkyny, niin kuin jus hm:lla ne sonia rykielin, mutta ei ne silti oo vielä pinnalla edes kansainvälisesti.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näkyy olevan kaupoissa taas....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Läskipohjakengät!
Hmm, outoa....perin outoa.Alkuperäinen kirjoittaja m:Jotain on näkyny, niin kuin jus hm:lla ne sonia rykielin, mutta ei ne silti oo vielä pinnalla edes kansainvälisesti.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näkyy olevan kaupoissa taas....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Läskipohjakengät!
Puhutaankohan me nyt ihan samoista kengistä?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Hmm, outoa....perin outoa.Alkuperäinen kirjoittaja m:Jotain on näkyny, niin kuin jus hm:lla ne sonia rykielin, mutta ei ne silti oo vielä pinnalla edes kansainvälisesti.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näkyy olevan kaupoissa taas....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Läskipohjakengät!
Puhutaan kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Puhutaankohan me nyt ihan samoista kengistä?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Hmm, outoa....perin outoa.Alkuperäinen kirjoittaja m:Jotain on näkyny, niin kuin jus hm:lla ne sonia rykielin, mutta ei ne silti oo vielä pinnalla edes kansainvälisesti.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näkyy olevan kaupoissa taas....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Läskipohjakengät!
Tarkoitan:
http://shoes.stylosophy.it/img/soniarykielpourhmspring10.jpg
Kuten huomaat, tässä etuosakin on todella paksu vaikka vielä paksumpiakin on.