farkkutakki, permis, puukengät.. mikä muu on OUT ?

• Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Donitsit! Yäk :D
Donitseja itse asiassa näkyy jo nuorisoliikkeissä ja olen pari bongannut alle parikymppisillä tytöillä. Ovat niin nuoria etteivät muista ysärikauheuksia, itse näin 26 v. en oikein innostu niistä, ehkä sitten seuraavalla kierroksella...
Totta niitä on taas. Ja ovat muuten lempein tapa kiinnittää ponnari, siis mahdollisimman vähän hiuksia vahingoittaen. Kun nyt olen pitkän ajan jälkeen kasvattanut pitkät hiukset, noita kaipaankin.

ippi
no,kansitakit on ihan out ja mun mielestä sellaset ärsyttävät möhkökengät joilla lyhkäset ihmiset yrittävät saada lisäpituutta-siis ne ovat jotenkin sellaset oudon mallisetkin...

hh
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Donitsit! Yäk :D
Donitseja itse asiassa näkyy jo nuorisoliikkeissä ja olen pari bongannut alle parikymppisillä tytöillä. Ovat niin nuoria etteivät muista ysärikauheuksia, itse näin 26 v. en oikein innostu niistä, ehkä sitten seuraavalla kierroksella...
Totta niitä on taas. Ja ovat muuten lempein tapa kiinnittää ponnari, siis mahdollisimman vähän hiuksia vahingoittaen. Kun nyt olen pitkän ajan jälkeen kasvattanut pitkät hiukset, noita kaipaankin.

Voisin pitää donitseja korkeintaan kotona, en koskaan julkisella paikalla.

wohoo
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Tribaalitatuoinnit, keskijakaus, lantiofarkut muutamia mainitakseni
LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!
Ja sit persvako saa paistaa ja löllykät hyllyä vapaasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja wohoo:
LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!
Mulla ei oo persvakoon asti laskettuja farkkuja ja löllykät ei hylly.

wohoo
Hyvä niin! Noita vaan näkee turhan usein. Ja taitaapa itselläkin olla just nyt sellaset pöksyt, mut onneks oon yksin kotona ;) Mulla siis paistaa+hyllyy.

slörde
Puhunkin niistä lantiofarkuista, joissa kunnon ihrarengas höllyy valtoimenaan, pahimmillaan yhdistelmään kuuluu myös liian lyhyt paita. En mäkään käytä kainaloon asti ulottuvia farkkuja, vaan ihan normaalipituisia.

Lisää asioita, jotka on out: lävärit! Varsinkin silmäkulma-, nenä- ja napalävärit.

ippi
Joo ikävä kyllä nuo lantiofarkutkin alkavat olla out. Siis miettikääpä kuinka kauan ovat olleet in? Sellaset möhkökengät on sellasia aika pyöreä kärkisiä lestistä ja niissä on todella paksu pohja sekä ihan out olevat korkeat korot. Niillä ei pysty edes kävelemään kunnolla,kun ovat niin oudon malliset en osaa laittaa kuvaa,mutta jos joku osaa ja viitsii niin voin kommentoida. Siis voin sanoa,että sellaisia kenkiä on ollut jo kauan... Sellaset pellen kengän näköiset.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Korokepohjakengät taitaa olla out! Nyt pitäisi olla niitä tolppia... (En osta.)
Ai tolppakorkoja? Mul olis kaapissa semmoset läskipohja-tolppakorkoset mustat bootsit....en todellakaan kehtaa jalkaani laittaa!!!
Mun mielestä tällaisia on nyt kaupat täynnä. En ole satavarma niiden oikeasta nimikkeestä, mutta omassa kaapissani vierastaisin noita.

Yhteistyössä