Ei ne ihrarenkaat niihin farkkuihin kuulu Eiköhän ne oo ihan kantajansa omat. Vai saako kaupasta lisävarusteeksi farkkuihin ihrarenkaita?Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Puhunkin niistä lantiofarkuista, joissa kunnon ihrarengas höllyy valtoimenaan, pahimmillaan yhdistelmään kuuluu myös liian lyhyt paita. En mäkään käytä kainaloon asti ulottuvia farkkuja, vaan ihan normaalipituisia.Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:Mulla ei oo persvakoon asti laskettuja farkkuja ja löllykät ei hylly.Alkuperäinen kirjoittaja wohoo:Ja sit persvako saa paistaa ja löllykät hyllyä vapaastiAlkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Tribaalitatuoinnit, keskijakaus, lantiofarkut muutamia mainitakseni
Lisää asioita, jotka on out: lävärit! Varsinkin silmäkulma-, nenä- ja napalävärit.
veikkaisin muuten ettà tuo muoti on tulossa, uskottepa tai etteAlkuperäinen kirjoittaja K:otin juuri permiksen pitkään tukkaan, ihanaa kun kiharat LOIVAT pysyy ,9
Mä oon siis edelläkävijä... On kiharat sellaset luonnonkiharan näköset..Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:veikkaisin muuten ettà tuo muoti on tulossa, uskottepa tai etteAlkuperäinen kirjoittaja K:otin juuri permiksen pitkään tukkaan, ihanaa kun kiharat LOIVAT pysyy ,9
huom. jos joku on ollut kauan out, se on just ihan kohta inAlkuperäinen kirjoittaja ippi:permis pelkkään otsatukkaan on ollu jo kauan out...
Mäkin olen harkinnut, mutta aika lailla jarruttaa se, että pitäisi istua kampaajan tuolilla kolmisen tuntia putkeen... Ei oikein sovi mun luonteelle.Alkuperäinen kirjoittaja k:Mä oon siis edelläkävijä... On kiharat sellaset luonnonkiharan näköset..Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:veikkaisin muuten ettà tuo muoti on tulossa, uskottepa tai etteAlkuperäinen kirjoittaja K:otin juuri permiksen pitkään tukkaan, ihanaa kun kiharat LOIVAT pysyy ,9
Otsatukka on mielestäni in, mutta pikkureput eivät. Raidoista en osaa sanoa, kun marketit ovat täynnä raidoitustuotteita, mutta juuri kenelläkään vastaantulijalla ei raitoja silti näy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:entäs pikkureput, otsatukka, raidat ?
ap myöntää häpeillen, että tänään löllyi ja hyllyi juuri tuollaisissa farkuissa... tosin päällä oli pitkä toppi & neule lävistyksiä ei ole kuin korvissaAlkuperäinen kirjoittaja Nipsu:Ei ne ihrarenkaat niihin farkkuihin kuulu Eiköhän ne oo ihan kantajansa omat. Vai saako kaupasta lisävarusteeksi farkkuihin ihrarenkaita?Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Puhunkin niistä lantiofarkuista, joissa kunnon ihrarengas höllyy valtoimenaan, pahimmillaan yhdistelmään kuuluu myös liian lyhyt paita. En mäkään käytä kainaloon asti ulottuvia farkkuja, vaan ihan normaalipituisia.Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:Mulla ei oo persvakoon asti laskettuja farkkuja ja löllykät ei hylly.Alkuperäinen kirjoittaja wohoo:Ja sit persvako saa paistaa ja löllykät hyllyä vapaastiAlkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Tribaalitatuoinnit, keskijakaus, lantiofarkut muutamia mainitakseni
Lisää asioita, jotka on out: lävärit! Varsinkin silmäkulma-, nenä- ja napalävärit.
puukkarit on puukengät, purkkarit purjehdus.Alkuperäinen kirjoittaja ippi:onko puukkarit puukengät vai siis purjehduskengät? kysyy ippi