farkkutakki, permis, puukengät.. mikä muu on OUT ?

• Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja wohoo:
Tribaalitatuoinnit, keskijakaus, lantiofarkut muutamia mainitakseni
LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!
Ja sit persvako saa paistaa ja löllykät hyllyä vapaasti :)
Mulla ei oo persvakoon asti laskettuja farkkuja ja löllykät ei hylly.
Puhunkin niistä lantiofarkuista, joissa kunnon ihrarengas höllyy valtoimenaan, pahimmillaan yhdistelmään kuuluu myös liian lyhyt paita. En mäkään käytä kainaloon asti ulottuvia farkkuja, vaan ihan normaalipituisia.

Lisää asioita, jotka on out: lävärit! Varsinkin silmäkulma-, nenä- ja napalävärit.
Ei ne ihrarenkaat niihin farkkuihin kuulu :D Eiköhän ne oo ihan kantajansa omat. Vai saako kaupasta lisävarusteeksi farkkuihin ihrarenkaita?

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
otin juuri permiksen pitkään tukkaan, ihanaa kun kiharat LOIVAT pysyy ,9
veikkaisin muuten ettà tuo muoti on tulossa, uskottepa tai ette ;)
Mä oon siis edelläkävijä... :) On kiharat sellaset luonnonkiharan näköset..
Mäkin olen harkinnut, mutta aika lailla jarruttaa se, että pitäisi istua kampaajan tuolilla kolmisen tuntia putkeen... Ei oikein sovi mun luonteelle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja wohoo:
Tribaalitatuoinnit, keskijakaus, lantiofarkut muutamia mainitakseni
LANTIOFARKUT!! Mulla ei muita olekkaan! En koskaan ikinä paa päälleni kainaloon asti ulottuvia naisten farkkuja, hyi s--t-na!!!
Ja sit persvako saa paistaa ja löllykät hyllyä vapaasti :)
Mulla ei oo persvakoon asti laskettuja farkkuja ja löllykät ei hylly.
Puhunkin niistä lantiofarkuista, joissa kunnon ihrarengas höllyy valtoimenaan, pahimmillaan yhdistelmään kuuluu myös liian lyhyt paita. En mäkään käytä kainaloon asti ulottuvia farkkuja, vaan ihan normaalipituisia.

Lisää asioita, jotka on out: lävärit! Varsinkin silmäkulma-, nenä- ja napalävärit.
Ei ne ihrarenkaat niihin farkkuihin kuulu :D Eiköhän ne oo ihan kantajansa omat. Vai saako kaupasta lisävarusteeksi farkkuihin ihrarenkaita?
ap myöntää häpeillen, että tänään löllyi ja hyllyi juuri tuollaisissa farkuissa... tosin päällä oli pitkä toppi & neule :D lävistyksiä ei ole kuin korvissa

Yhteistyössä