harmaana nyt
ja ihan huumorilla siis omistan kyllä puukengät ja farkkutakkikin löytyy jostain kaapin perältä..
peeesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja myy:ei farkku takki oot out,nyt keväällähän se on kuuminta huutoa!
Höpö höpö.Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:eikös nuo legginssit ala olla out.
tiedän yhtä paljon muodista kuin lehmä vaahtokylvystäAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:peeesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja myy:ei farkku takki oot out,nyt keväällähän se on kuuminta huutoa!
Donitseja itse asiassa näkyy jo nuorisoliikkeissä ja olen pari bongannut alle parikymppisillä tytöillä. Ovat niin nuoria etteivät muista ysärikauheuksia, itse näin 26 v. en oikein innostu niistä, ehkä sitten seuraavalla kierroksella...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Donitsit! Yäk
Oletko sä tosissas? apua!Alkuperäinen kirjoittaja ---:Donitseja itse asiassa näkyy jo nuorisoliikkeissä ja olen pari bongannut alle parikymppisillä tytöillä. Ovat niin nuoria etteivät muista ysärikauheuksia, itse näin 26 v. en oikein innostu niistä, ehkä sitten seuraavalla kierroksella...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Donitsit! Yäk
Minä aattelin eka, että semmoinen pulladonitsi. Se ei voi olla koskaan out, NAMAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Donitsit! Yäk
Ai tolppakorkoja? Mul olis kaapissa semmoset läskipohja-tolppakorkoset mustat bootsit....en todellakaan kehtaa jalkaani laittaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Korokepohjakengät taitaa olla out! Nyt pitäisi olla niitä tolppia... (En osta.)
Joo mäkin oon hämmästyksekseni havainnut, että donitsit on taas muotia! Itse olenkin palannut semmoista käyttämään. Hiuksille parempi kuin peruskuminauha ja kun kieputtaa kosteisiin hiuksiin, saa nätit laineet...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sä tosissas? apua!Alkuperäinen kirjoittaja ---:Donitseja itse asiassa näkyy jo nuorisoliikkeissä ja olen pari bongannut alle parikymppisillä tytöillä. Ovat niin nuoria etteivät muista ysärikauheuksia, itse näin 26 v. en oikein innostu niistä, ehkä sitten seuraavalla kierroksella...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Donitsit! Yäk
eikö koko fiorella ole jo ihan out?ihan krääsätoriAlkuperäinen kirjoittaja hh:Mitäs nää on?Alkuperäinen kirjoittaja ---:Out on...
fiorella-topit