Farkkujen koosta kysymys... Voikun joku osais vastata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimalle84

Aktiivinen jäsen
10.09.2008
5 284
2
36
Eli meinaan ostaa ihan ensimmäiset farkkuni, kaapista löytyy Dieselin farkut jotka on koko 30/32 (mä en tajuu näistä mitään) ja nyt meinasin hm:ltä tilata sopivamman kokoiset koska nää olemassa olevat on vielä piirun verran liian kireät (ehkä 2-3 miinuskiloa vailla sopimista). Mutta kun ukolta kyselin että minkäköhän kokoiset pitäis tilata että olisko 31/32 hyvä, niin se sano ettei dieselin ja hm:n farkkujen koot välttämättä täsmää?!? Mä en nyt ymmärrä ollenkaan... minkäköhän kokoset mun nyt pitäis sieltä henkkamaukalta tilata?

Mä oon ihan taukki näissä jutuissa kun en tosiaan ole farkkuja koskaan ostellut, noi olemassa olevatkin myyjä valitsi ja käytin vain tietyssä tilanteessa.

Mä en kans tajuu näistä yhtään mitään! Mutta ne koot voi tosiaan mennä erilailla eri housuissa. Hennesiltä tilatessa voit katsoa joko kuvaston vikalta sivulta tai netistä,että miten niillä menee ne koot. siellä on aika hyvin kerrottu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Mä en kans tajuu näistä yhtään mitään! Mutta ne koot voi tosiaan mennä erilailla eri housuissa. Hennesiltä tilatessa voit katsoa joko kuvaston vikalta sivulta tai netistä,että miten niillä menee ne koot. siellä on aika hyvin kerrottu :)

Ja hennesin housuissa on tosi korkeat vyötäröt ja istuu ainakin mulle tosi kökösti!

Se on kyllä totta, vaikka tuumakoko voi olla sama, niin valmistajille ne vaihtelee. Mulla Dieselit on 28/32, mutta sitten taas joltain muilta merkeiltä 29. Se riippuu myös onko matala lantio-malli vai korkea. Farkut kannattaa musta aina kokeilla paikan päällä! :)

no eipä sitä voi varmaksi sanoa. eihän kaikki vaatekoot toisiinsa täsmää, kyllähän sä nyt sen tiedät, oli farkkuja ennestään tai ei..

katso siitä h&m kokotaulukosta, että mitä ne 30" tai 31" olis niitten mukaan senteissä. tilaat vaikka kumpaakin koko, ja palautat vääränkokoset.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eipä sitä voi varmaksi sanoa. eihän kaikki vaatekoot toisiinsa täsmää, kyllähän sä nyt sen tiedät, oli farkkuja ennestään tai ei..

katso siitä h&m kokotaulukosta, että mitä ne 30" tai 31" olis niitten mukaan senteissä. tilaat vaikka kumpaakin koko, ja palautat vääränkokoset.

http://shop.hm.com/fi/customerservice?display=measuretable_woman

näköjään 79cm ja 81cm

Ja siis nää farkut mitkä mulla on, on matalavyötäröiset. Varmaan haarakorkeus joku 20-22cm, samaa haen seuraavilta farkuilta koska inhoan kun vatsaa puristaa. Ei oo maha mikään superröllykkä mutta sen verran röllykkä että nää nykyiset housut ei näytä hyvältä.

http://shop.hm.com/fi/customerservice?display=measuretable_woman

näköjään 79cm ja 81cm

Mistähän kohtaa tommonen mitataan?

Muoks. mietin siis, jos "vyötärö" ei kuitenkaan tule vyötärölle asti?

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mistähän kohtaa tommonen mitataan?

Muoks. mietin siis, jos "vyötärö" ei kuitenkaan tule vyötärölle asti?

Vyötärön ympäryksen mukaanhan siinä mennään, vaikka vyötärölle ei yltäisikään.

No niin tietysti... Olinpa taas niin minä :laugh:

Näköjään 33 tuumaset olis mun mittausten mukaan mulle ne sopivat... KAtotaan nyt osasinko :laugh:

On niin paljon liian isoja housuja etten enää jaksaisi yksiä liian isoja.. Mä niin inhoan tätä housujen ostamista |O

Näköjään 33 tuumaset olis mun mittausten mukaan mulle ne sopivat... KAtotaan nyt osasinko :laugh:

On niin paljon liian isoja housuja etten enää jaksaisi yksiä liian isoja.. Mä niin inhoan tätä housujen ostamista |O

sinuna sitten tilaisin ne 31" ja 32", jos meinaat postimyynnin kautta ostaa. :)

sinuna sitten tilaisin ne 31" ja 32", jos meinaat postimyynnin kautta ostaa. :)

Mä nyt sähläiltyäni päätin uhrautua ja mennä kauppaan ja sovituskoppiin
:x :o

Vaatteet on kivoja mutta niiden ostaminen yhtä tuskaa....

Mä nyt sähläiltyäni päätin uhrautua ja mennä kauppaan ja sovituskoppiin
:x :o

Vaatteet on kivoja mutta niiden ostaminen yhtä tuskaa....

no sanopas muuta, helpompi varmaan noin. pääsee sitten kokeilemaan eri mallisiakin. =)

Yhteistyössä