Farkkuja etsii kuumeisesti hän....

No ei, asiaan. Just päinvastaiset kuin ystäväni käpy ehdotteli.....
Taidettiinpa juuri eräänä päivänä puhua farkuista ja muistaakseni totesin että ikinä en pillejä jalkaani laita, eikö? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
eikun mikset etsi kaupoista?
No ensinnäkin olen kolunnut jo mahdolliset kaupat. Farkkuja kyllä on ja jos sopivan hintaiset, kokoja ei ole. Mulla pituus saa olla 34. Sitä pituutta vaan ei paljoo ole. Ja en tod maksa farkuista 70e...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
eikun mikset etsi kaupoista?
No ensinnäkin olen kolunnut jo mahdolliset kaupat. Farkkuja kyllä on ja jos sopivan hintaiset, kokoja ei ole. Mulla pituus saa olla 34. Sitä pituutta vaan ei paljoo ole. Ja en tod maksa farkuista 70e...
no ei sitten pidä valittaa ettei löydy, jos et edes 80? suostu maksaan. Esim Stockalta taatusti löytyy farkut, itse juuri ostin niin, että edellisenä iltana soitin et aamulla tulen sovittaan, ehtisittekö etsiin sitä ja tota kokoa, että pituutta ja sellaista mallia noin suurinpiirtein ja housut sain n.10min sovituksella hintaa 79?, kiitos myyjien :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mikä koko? Minkä tyyliset? Vähän mallia jos kertoisit..? Kyllähän noita 34- pituudella olevia löytyy joka paikasta :eek:
Niin tekee,tuntuu että 32 (saatikka 30!! :eek: ) ei löydy niinkään helposti aina..
siis jälleen suositan Stockaa, pituuksia ja kokoja löytyy, että malleja joka ropalle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mikä koko? Minkä tyyliset? Vähän mallia jos kertoisit..? Kyllähän noita 34- pituudella olevia löytyy joka paikasta :eek:
Niin tekee,tuntuu että 32 (saatikka 30!! :eek: ) ei löydy niinkään helposti aina..
siis jälleen suositan Stockaa, pituuksia ja kokoja löytyy, että malleja joka ropalle..
Matkaa 100km :/
 

Yhteistyössä