Fantasioidaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oloni alkaa käydä tukalaksi kaikkien ihmisten keskellä... Nousen nopeasti hansin päältä ja kietoudun pyyhkeeseen... Kerään tavarani ja katoan paikalta vähin äänin... Piiloudun läheisen metsän reunaan pukemaan vaatteita ylle..

Selitän sinulle neiti mitä tapahtui,ja miksi nyt juoksentelen metsässä kuin päätön kana... Osoitan laitetta ja olen vähällä kiljaista.. Se outo mies on laitteen luona. Hansia ei näy missään... Kysyn sinulta neitiseni mitä pitäisi tehdä...

Kohta on neljä ihmistä kasassa... Mitähän siitäkin tulee,pohdin.. Olen hermostunut... Pohdin eri vaihtoehtoja. Voisin napata yhden mukaani ja juosta kotiini hänen kanssa.. Tai ehkä.. Kaksi.. Tai miksipä ei kolmekin. Kimppakivaa. Toisaalta... Hmm... Mitähän he haluavat...

Minäkin voin tulla mukaan typy.....:mutta jos haluut vain viedä minut ja ottaa ensin kaluni käsittelyysi ,uskon että saat sen laukeamaan monta kertaa. Vai taidat pitää kalusta pillussa taka puolessa jos saat samalla toista naista.......

Tarjonnan paljous saa minut sekoamaan ja juoksen jälleen karkuun. Tällä kertaa omalle kotiovelle.. Alan etsiä avainta.. Minne se perhana nyt on mennyt.. Tongin laukkua..

Avaan oven ja vedän sut sisälle painan oven taka lukkoon ettei hans saa ovea auki.....vedän sinut syliini ja hengityksesi on juoksemisesta kiivasta olet sylissäni ja väriset painan käteni haaroihisi.........saat kaluni iki omaksi jos tahdot ja sinähän tahdot

Tuhma kolmas mies. Ei tuollainen nyt sovi.. Pitäähän ne sisälle päästää... Ohjaan kaikki kolme olohuoneeseen ja painun itse keittiöön,jonne huikkaan neitini auttamaan viinin kanssa... (sikäli kun olet vielä messissä.. Mitä toivoisin... ;)

Onhan se hyvä että meitä on täällä useampi...saat kunnon tyydytyksen tänä iltana.....sähän voit tulla ottaa viiniä suuhusi jonka jälkeen suutelemme saan sinulta suuhuni viiniä omasta suustasi taidat käydä TYPY kuumana haluut sä ottaa vai haluutko että otan sinulta......

Tunnet kuumat huulet omillasi ja pehmeät kädet malttamattomina rinnoillasi. toinen löytää tiensä hameesi alle,sieltä kuuman,kostean lähteen. voihki ääneen. typy nuolee,näykkii nännejäsi,hans nuolee pilluasi.

Yhteistyössä