Fantasioidaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typy

Vieras
Kukahan mies tahtoisi fantasioida tällaisen 19v b80 165/63 kiltin tytön kanssa? ;) kuinkahan minusta saisi koulutettua kiihkeä rohkean ja kiimaisen sekstailijan... Aloitan pohjustamalla fantasiointia...
on kesäpäivä ja olen tulossa koulusta. Istun puiston penkillä. Yllä minulla on lyhyehkö hame ja tiukka valkea kauluspaita. Hivelen hajamielisesti ruskettunutta kaulaani.. Avaan pitkät mustat hiukseni nutturalta ja annan suortuvien pudota.. Huomaamattani sinä olet istunut viereeni.. Mitä tapahtuu..? Mitä teet tai sanot... ;) fantasioidaan hetki yhdessä...

Työnnän röyhkeästi käden hameenalle ja huomaan sinun olevan ilman alusvaatteita ja aivan märkä. Hieron klitorista ja alat hengittää nopeammin toinen käteni hieroo rintaasi nänni kovenee samalla työnnän sormia sisääsi ja alan kiivaan hieronnan alat äännellä ottaen kovan kaluni esille. En kestä enään, nousen ylös ja käsken sinua kääntymään kontallesi ja survaisen kerralla kaluni pohjaa myöten ja jään paikalleni. Alat pyllistää enemmän aloitan kiivaan panemisen sinä huudat ja minä vetelen kuin viimeistä päivää. Laukean sisällesi. Nousen ylös ja jätän sinut perse pystyssä odottamaan seuraavaa ohi kulkijaa.

Mä olin kyl käsiraudoissa... Mut,oletetaan sitten niin... Nousen ylös ja suin hamettani järjestykseen ja paidan laitan paremmin.. Lähden kävelemään kohti uimarantaa.. Saavun rantaan. En näe ketään,mutta silti siirryn pukukoppiin vaihtamaan bikinit ylleni..

Säikähdän niin etten osaa vähään aikaan tehdä mitään.. Kohta kuitenkin huomaan kuinka housuissasi pullottaa ja työnnän käteni sinne... Alan hiljalleen nuoleskelemaan jäykkää kaluasi.. Tuntien samalla ihania nautinnon värähdyksiä..

Nuolen hetken vielä kyrpääsi.. Sitten nousen päältäsi ja käyn kontalleni lattialle... Saat nyt tehdä minulle mitä haluat... Pilluni kiiltelee nesteistäni.. Kohotan peppuani hieman ja sen pehmeät muodot tulevat hyvin esille... Odotan mitä tuleman pitää...

Tulen sisääsi. vain juuri huulien sisäpuolelle. pidän sen paikallaan. työnnän hieman ja taas ulos. kokonaan. hetki ja tulen uudelleen,hitaasti. käyn syvällä,pitkään vain juuri ja juuri sisällä. otan ulos ja hieron klitorista. . .

Kohotan peppuani entisestään ja työnnän pilluani sua vasten... Tuntuu niin hyvälle... Nesteeni valuvat pillustani... Koitan saada kyrpäsi sisääni... En jaksaisi kestää kiusailuasi... Vedän henkeä tuntiessani kuinka tökit klitoristani kyrvälläsi...

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Tulen uudelleen sisääsi,koko mitalla. otan pitkästä tukastasi kiinni ja nain sinua kunnolla,pohjaan saakka. ihana pitää tukasta kiinni,pysyy pääsi pystyssä,ja tiedät,kuka komentaa.

Minä seion piilossa ja katselen kun nautit Hanssin kyrvästä ja tyydytän itseäni sormilla. Katsahdat ylös ja katsot suoraan silmiini kiimaisena ja nauttivana. Nostan hameeni ja huomaat , ettei minulla ole mitään allani. Lähestyn ja sinä katselet ahnaasti hameeni alle. TULEN IHAN ETEESI JA KOHTA TUNNEN KUINKA KIELESI TYÖNTYY MÄRKÄÄN VAKOONI JA ALKAA NUOLLA SAMASSA TAHDISSA KUIN HANS PAINAA SISÄÄSI KYRPÄÄSNSÄ. oN NAUTINTO KATSOA SINUN KIIMAASI. Otan sinua hiuksista kiinni ja suutelen vitunmakuista suutasi , kiihkeästi ja halukkaasti. Saankohan vielä sinut ihan omakseni ?

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Olen hieman hämääntynyt tilanteesta... En ennen ole hoitanut naista... Palaan pian kuitenkin pian todellisuuteen sillä hans puskee sisääni voimalla... Tunnen kuinka hänen kyrpänsä uppoaa syvälle, pohjaan... Muistan edessäni olevan neitosen... En oikein tiedä mitä hänelle tehdä... Mutta työnnän kieleni kokeeksi hänen vakoonsa... Maistan kiiman kielelläni..

Olen tosiaan välissä... Pohdin mahdollisuuksiani mönkiä laukulleni jossa on pippurisumutteen lisäksi pieni sievä sauva... Luovutan. Polvet alkavat olla turtana... Kysyn teiltä josko voisin käydä selälleni,ja kenties saada sauvan laukustani...

Josta minä käännän sinut päälleni. istut minut sisääsi ja vedän sinut itseäni vasten suudellen. jos typy2 vielä kuvioissa,ottaa sauvan,nuolee peppusi märäksi,työntää kielensä syvälle. sen jälkeen sauvasi töihin. tunnet,miten se painuu sisääsi.

luvallasi huudan typy2n takaisin. sinä ratsastat minulla,miten nautinnolliselta se tuntuu.. pidän kauniita,pehmeän kimmoisia rintojasi hyvänä. ihanat! typy2 nuolee peppuasi ja työntää sinne sormen.. kohta toisen..

Yhteistyössä