Fantasioidaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn haarojesi väliin......avaat jalkoja hieman pääsen kuumalle pillulle et kuitenkaan vastustele vaikka toinen neiti ei ole vielä paikalla...siis jos luet tätä tule mukaan. Typy päästätkö minut sisään ilman toista neitiä mä haluun kuumaa pilluasi......

Mä olen väsynyt,ja intoni laskenut... Ja tunnelmaa latistaa se että sinä olet taasen intoa täynnä.. Ilman lämmittelyä nyt sisään pääsisit.. Ristin jalkani ja annan pusut molemmille miehille, ja ilmoitan ettei jalat aukea ennenkuin neiti on paikalla. Jos sittenkään tänään.

Saanko? Käyt hieman turhan päällekäyväksi.. Alan olla ahdistunut... Siirryn hansin viereen.. Kuiskaan sinulle hans,että pidäthän huolta ettei toinen mies ahdistele mua...

Pettymys. Olisi halunnut oikean typyn paikalla... Tilanne valkenee minulle. Olen oikeasti kahden miehen kanssa... Pohdin tilannetta kunnes vaivun uneen.. Toivon että voisimme jatkaa samasta mahdollisesti huomenna..? ;)

Kulta , olin kaupungilla ja tulin vasta nyt koneen ääreen. Ihana että hämmennyit minun läsnäolostani. Ajattele miltä minusta tuntui kun kielesi upposi vakooni Hanssin kyrvän painuessa sisääsi. Oli ihan katsella sitten jälkeenpäin kuinka häpyhuulesi aukenivat hänen kalunsa edessä.
Ajattele typy , kun joskus pääsemme kahden , mitä toisillemme kiimassa voismme tehdä. Sinä pienen sauvasi kanssa saisit suristaa mun peffanreiässäni samalla kuin vedän häpyhulesi kokonaan suuhuni ja lutkutan niitä kunnes huudat kiimasta. Olisi kyllä ihanaa myös sivellä rintasi pillusi nesteillä ja sitten saisin imeskellä ja nuolla niiden nännipihoja ja nännejä. Minulla on b-kuppi ja kiinteät rinnat joita saat hyväillä halusi mukaan. Kiitos vielä , että tyydytit minut heti alussa , vaikka hämmentyneenä kielelläsi. Typy , jos haluat unelmista totta , keksimme kyllä keinon miten saamme yhteyttä toisimme. Pusu suullesi.

Typy2 lle
olisin halunnut toiseksi mieheksi leikkiinne mutta typy todellakin olisi halunnut sinut mukaan joten ilman jäätiin voin tulla jos haluut mutta typy todella haluaa vain sinua taitaa jopa rakastaa.......

Hans on transsex lady. naisen sielu miehen ruumiissa. siksi pystyin typy2 :sta ""tuuraamaan"" sen jälkeen,kun hän lähti. narttu mikä narttu. silti pystyn vielä ""miesten hommiin"" hanna.

En rakasta ketään miltään keskustelupalstalta... Itseasiassa en jatka tässä keskustelussa ollenkaan enää kun kerran noin epäselväksi meni kaikki. Se on loppu nyt...

Yhteistyössä