A
ap_
Vieras
Ei tämä oikeasti ole mitään rakettikirurgiaa ap.
No ei niin. Kunhan mietiskelen näitä asioita, se mulle suotakoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945796:Siis ylipäätään jotenkin erikoinen lähtökohta valita elämänkumppani seksifantasian perusteella. Tai sitten olen itse outo.
Tai oletteko siis parisuhteessa, vai onko kyseessä seksisuhde?
Ihan ollaan parisuhteessa. Eikä tässä kukaan ole valinnut elämänkumppania minkään seksifantasian perusteella. Mistä ihmeestä niin päättelit?? :O
Liliillä on tänään vähän vaikeaselkoinen päivä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945819:Syö pääs. :vampire:
Voihan se olla, että pojan "kicksit" ovat pikkuhiljaa muuttumassa miehen "kickseiksi". Harrastettuani aktiivista seksielämää jo kohta nelisenkymmentä vuotta voin valaista kokemattomampia, että ihmisen fantasiat muuttuvat vuosien saatossa nekin, myös seksuaaliset.
Että kepsiksestä tulis uusi päätön...?
![]()
Mä veikkaan ihan perus mustasukkasuuttaEli veikkaan, että menee myös ohi aikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945841:
Tää käy vähitellen tylsäksi vakikokoonpanolla. Jonkun täytyy uudistua.
Loistavaa, Lilli.
Aloittajalta kysäisen vielä että kuinkakohan pitkästä suhteesta tässä nyt on kysymys. Luin kirjoituksistasi että "aina" on tehty niin ja "aina" on ollut näin. Niin miten pitkä aika se teidän aina nyt sitte on?
Eka viestiä ei ainakaan kannata koskaan lukee, vihivihi![]()
Niin no sieltähän se löytyi, kun jaksoi viestin lukea loppuun asti...
Elikkäs ei kovin pitkän pitkä "aina", minun mielestäni.
Tokihan on niin, että jos suhteenne seksipuoli on jotenkin perustunut miehen puolelta juuri kokemukseen siitä että hän on ns. vanhemman naisen kanssa, niin reaalisesti prosentuaalinen ikäeronne pienenee. Myös seksuaaliset fantasiat hakevat motiivinsa jostain psyyken uumenista. Miehellä, joka fantasioi vanhemmasta naisesta, on halu olla hoivattava ja nuori itse. 25-vuotiaana voi ryhtyä kolmekymppisen naisen kanssa suhteeseen ja kuvitella että olen itse tämmöinen kakskyt ja risat ja muija käy jo neljääkymppiä. Mutta kun tilanne parin vuoden päästä onkin se, että molemmat ovat käytännöllisesti katsoen samassa ikäryhmässä, eli kolmekymppisiä, niin tähän oman nuoruuden kokemukseen on vaikea päästä. Suhteen vakiintuessa päinvastoin alkaa katsella sitä neljääkymppiä lähestyvää akkaa ja miettiä että hittolainen, olen varmaan kohta vanha itsekin.
Ja seuraava reseptihän on tähän, että katsellaan rinnalle sellainen nuori tyttis. Että taas saa tuntea itsensä nuoreksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945841:
Tää käy vähitellen tylsäksi vakikokoonpanolla. Jonkun täytyy uudistua.
Aika pessimistinen kommentti mua kohtaan.. Että kiitos vaan
Ehkä suhteessa voi olla loppupeleissä jollakin muulla merkitystä kuin sillä iällä vaan?? Ihan vaan villi veikkausJa jos luulet, et mä olen joku kulahtanut yli kolmekymppinen akka niin voi kuinka väärässä oletkaan. Treenaan säännöllisesti, syön ja nukun ja näytän hyvältä. Tunnen itseni vielä hyvinkin nuoreksi kissaksi
Asenteesta se on kaikki kiinni, myös se vanheneminen.
Aijaa, ihmettelin vaan.
Mun fantasiana on n.20v nuorempi.
Ajattelin tulla parin vuoden tauon jälkeen katsomaan mihin tämä meno tällä palstalla on mennyt. Näköjään olen vanhentunut henkisesti tosi paljon, tai sitten täällä väki on entistä lapsellisempaa.
"Kulahtanut yli kolmekymppinen akka" (?)=) =D. *reps*
Tulee kyllä mieleen parahin ap., että jotakin aika epävarmaa sinussa on. Ihan hyvä, jos olet kunnossa ja näytät hyvältä, mutta on elämässä paljon muutakin. Kehottaisin vähän miettimään omaa henkistä hyvinvointia, itsensä hemmottelemista (myös henkisesti). Nyt elämäsi tuntuu pyörivän lihan ympärillä.
Ajattelin tulla parin vuoden tauon jälkeen katsomaan mihin tämä meno tällä palstalla on mennyt. Näköjään olen vanhentunut henkisesti tosi paljon, tai sitten täällä väki on entistä lapsellisempaa.
"Kulahtanut yli kolmekymppinen akka" (?)=) =D. *reps*
Tulee kyllä mieleen parahin ap., että jotakin aika epävarmaa sinussa on. Ihan hyvä, jos olet kunnossa ja näytät hyvältä, mutta on elämässä paljon muutakin. Kehottaisin vähän miettimään omaa henkistä hyvinvointia, itsensä hemmottelemista (myös henkisesti). Nyt elämäsi tuntuu pyörivän lihan ympärillä.
OT on palstan suola ja suoli. Monikaan ketju ei menisi kovinkaan pitkälle ilman sitä.
Totta puhuen hyvin harvoin ketjun aihe on oikeasti niin mielenkiintoinen että siitä jaksaa juuri kukaan kauhean pitkään puhua. Tapella kylläkin, mutta ei puhua.