Fantasiat nuoremmista miehistä.. Mies loukkaantui..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Meillä ollut hyvin avointa seksin saralla ja ollaan kerrottu toisillemme kaikkia fantasioita, joista saamme kicksejä. Minä pidän nuoremmista miehistä, nykyinen miehenikin on 5v nuorempi kuin minä, ja hän pitää vanhemmista naisista.

Hän on nyt sitten tässä kovin pohtinut, että hänen tilanne huononee koko ajan, koska hänelle tulee ikää lisää ja ei ole siis enää se nuorimies, josta saan kicksejä. Siis hänen mielestään. Ja kuulema minun tilanne vaan paranee hänen silmissään, koska mulle tulee ikää lisää, mikä on vaan plussaa hänen silmissään.

Viime aikoina on käynyt ilmi, että tämä vaivaa todella miestäni ja hän ehkä jopa vähän loukkaantuu, kun tietää, että fantasioin seksin yhteydessä nuorista miehistä. Ja hän itsekin kertoo mulle tuhmia juttuja nuorista miehistä, koska tietää, että nautin noista jutuista suunnattomasti.

Pitääkö mun nyt vaan luopua noista fantasioistani ja muuttaa ne muihin, vai vaan jatkaa? Miestäni en kuitenkaan haluaisi tietoisesti loukata. Seurustelua takana yht. reilu 1,5v, ollaan etäsuhteessa.

[QUOTE="Tii";27945500]Miksi niistä fantasioista pitää toiselle kertoa, jos tietää hänen siitä loukkaantuvan?[/QUOTE]

Koska me ollaan totuttu jakamaan myös ne fantasiat ja musta se lisää seksuaalista nautintoa ja tää ei ole ennen ollut mikään ongelma.

[QUOTE="Tii";27945521]Niin. Tarkoitin että jos ne sun fantasiat loukkaa miestä niin miksi niistä enää kertoisit miehelle? Pidä ne omana kivana.[/QUOTE]

Niin, et alan valehtelemaan, etten enää saa kicksejä nuorista miehistä? No ei tasan mene läpi.. Kyllä hän mut tuntee enkä halua alkaa tuolla tavalla huijaamaan. Ei ole reilua ketään kohtaan.

Koska me ollaan totuttu jakamaan myös ne fantasiat ja musta se lisää seksuaalista nautintoa ja tää ei ole ennen ollut mikään ongelma.

Eli et osaa muuttaa käytöstäsi kun huomaat ongelman?

Fantasiat on fantasioita, ei tosielämää.

Onhan niitä raiskausfantasioitakin, eikä ihminen oikeasti haluaisi ikinä joutua raiskatuksi.

Jos toinen ei kestä, niin älä sitten puhu niistä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Niin, et alan valehtelemaan, etten enää saa kicksejä nuorista miehistä? No ei tasan mene läpi.. Kyllä hän mut tuntee enkä halua alkaa tuolla tavalla huijaamaan. Ei ole reilua ketään kohtaan.

Tai jätät vaan kertomatta? Voi elämä.

Tiedän että mun miehellä on fantasioita, joista en tykkää. Ja mulla sellaisia, joista hän ei pidä. Kerrotaan ne, joista tiedetään että toinen saa kiksejä, ei niitä joista tulee vaan paha mieli.

Jos hän niitä itse kertoo niitä mulle niin kiellän?

En jaksanut näköjään lukea kunnolla koko juttua.

Eh 5 vuoden ikäero ja puhutaan vakavissaan termeillä nuorempi ja vanhempi?

Miten sinä "luovut" mistään mikä on sinun ajatuksiasi ja sinun pään sisällä? Eiköhän tässä ole menty aika melodramaattisuuksiin, etäsuhteessa tuskin mitenkään epätavallista että tehdään kärpäsestä härkänen kun tuskaillaan eroahdistuksen kanssa....

En jaksanut näköjään lukea kunnolla koko juttua.

Eh 5 vuoden ikäero ja puhutaan vakavissaan termeillä nuorempi ja vanhempi?

Miten sinä "luovut" mistään mikä on sinun ajatuksiasi ja sinun pään sisällä? Eiköhän tässä ole menty aika melodramaattisuuksiin, etäsuhteessa tuskin mitenkään epätavallista että tehdään kärpäsestä härkänen kun tuskaillaan eroahdistuksen kanssa....

No en mä erityisen vakavissaan puhu mistään ikäerosta :D Mutta faktaa toki 32v. kahden lapsen äiti ja 27v. nuorimies. Kyllä tässä mielestäni korostuu tuo nuorempi - vanhempi.

Vai voiko miehellä olla vain joku 30-kriisi lähestymässä? :D

Nyt en ymmärrä. Ainahan se mies tulee olemaan sinua 5v nuorempi, eli siis nuorempi mies. Joten etkö nyt osaa hänelle kertoa tätä? Vaikka mieskin vanhenee, on hän silti SINUA nuorempi jonka pitäisi siis aiheuttaa sinulle niitä -uh- kiksejä, ellet sitten ihan lapsista fantasioi.

[QUOTE="vieras";27945628]Nyt en ymmärrä. Ainahan se mies tulee olemaan sinua 5v nuorempi, eli siis nuorempi mies. Joten etkö nyt osaa hänelle kertoa tätä? Vaikka mieskin vanhenee, on hän silti SINUA nuorempi jonka pitäisi siis aiheuttaa sinulle niitä -uh- kiksejä, ellet sitten ihan lapsista fantasioi.[/QUOTE]

No arvaa olenko tätä hänelle koittanut alleviivata.. Mutta, niin.. Mies ajattelee vanhenevansa kuitenkin, vaikka onkin minua aina sen 5v nuorempi.

Mitä hauskaa tuos oli? :confused:

Jos joku mies pitää "vanhemmista naisista" tai joku nainen kertoo pitävänsä "nuorista miehistä" niin ei ekana tule mieleen, että 5 vuoden ikäero ns. riittää. Kyllä mun mielestä 5v ikäerolla ollaan suunnilleen saman ikäisiä, kun kyse ei ole teini-ikäisistä.

Mutta whatever. Jatkakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945673:
Jos joku mies pitää "vanhemmista naisista" tai joku nainen kertoo pitävänsä "nuorista miehistä" niin ei ekana tule mieleen, että 5 vuoden ikäero ns. riittää. Kyllä mun mielestä 5v ikäerolla ollaan suunnilleen saman ikäisiä, kun kyse ei ole teini-ikäisistä.

Aijaa, ihmettelin vaan. :D

Mun fantasiana on n.20v nuorempi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27945673:

Tuo 5v on vaan meidän fyysinen ikäero. Toki mies näyttää paljon nuoremmalta kuin onkaan, vaikkei se tähän liitykään mitenkään. Fantasioissa mies saa kicksinsä yli nelikymppisistä ja minä alle parikymppisistä. Get the point?

[QUOTE="sarkkis";27945715]Jaa. No jos kerran olet tottunut satuttamaan miestäsi tahallaan, niin ei kai sitä kannata lopetaa...[/QUOTE]

Just :o

Hän siis sai ennen tästä suuretkin kicksit, mutta nykyään kenties oman ikäkriisin (?) myötä muuttunut tää suhtautuminen.

Siis onko sulla jotain pedofiilifantasioita vai?

Ihan toisesta näkökulmastakin voisi asiaa lähestyä: ehkä alat olla miehelle vähän liian ruipahtanut jo; jospa hän haluaa pikkuhiljaa hiivuttaa suhteenne ja oikeasti etsiä vähän nuorempaa ja kiinteämpää lihaa...

Siis onko sulla jotain pedofiilifantasioita vai?

Ihan toisesta näkökulmastakin voisi asiaa lähestyä: ehkä alat olla miehelle vähän liian ruipahtanut jo; jospa hän haluaa pikkuhiljaa hiivuttaa suhteenne ja oikeasti etsiä vähän nuorempaa ja kiinteämpää lihaa...

XD Ai kauheeta :D Mies joka saa kicksinsä yli nelikymppisistä niin lähtee etsimään nuorempaa ja kiinteempää lihaa :D No mikäs siinä, olenhan mä JO 32 :D

Mulle vaan iskee sellaset 18-20veet, minkäs teet.

Eiköhän tollanen mee aika nopeesti ohi. Kysyt siltä ukolta, mistä nyt oikeesti kiikastaa, ja sanot et hän käyttäytyy sun mielestä tyhmästi!! Ja jos ei homma palaa normaaliks, ni sitte vaihdat ukkoa! PISTE!