Fantasiasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se kiva kun näinkin hurjaan seksisessioon pääsin osalliseks...Koska jos oisin ollu hereillä,oisin kieltäytynyt kunniasta...Eli eihän enää oteta tätä neitiä mukaan näihin tsembaloihin jookos...

Jostakin selittamattomasta syysta fantasioin siita etta poikaystavani katselee jotakin aivan uskomattoman seksikasta, kaunista ja isopovista naista, sellaista jota nakee vain ""parhaimmissa"" miestenlehdissa.

Nainen hieroo rintojaan ja esittelee itseaan miehelleni, kiihottaa kun tiedan minkalainen ilme hanella olisi, miten kiimainen, miten halukas, miten hanen kalunsa olisi valtavana. Ja sitten han koskettaisi ja puristelisi hanen rintojaa ja takapuoltaan jne ja kuvittelen miten kiimaisena han olisi.

Ja sitten han tietysti rakastelee naista.

Fantasiaani liittyy siis paljon naisen kauneudesta unelmoimista, ja sen vaikutusvaltaa mieheen ja sitten sita miten kiihottunut mieheni olisi hanen kanssaan.

En ymmarra itseasiassa miksi haaveilen tasta scenesta, kai se on epatavallista mutta se vain saa minut _niin_ kiihottuneeksi...

musta tuo äiti ja tytär juttu oli tosi kiihottava, vaikka en minä varmaan omasta äidistäni noin ajattele. haluisin kuulla myös esim. jonku isä ja tytär fantasian, jos jollain on.

todella kiihottavaa

Minä oon tulossa juhlista aika humalassa.. Hyvä että pysyn pystyssä.. Pääsen kotiin ja yritän mennä hiljaa nukkumaan, mutta mieheni kuulee että menen suihkuun.. Hetken päästä hän tulee ja väittää että minulla oli kiire suihkuun että saan pestyä paikkani puhtaiksi, eli olen varmasti saanut jonkun lastit sisään.. Siitä alkaa hänen kovakourainen tutkiminen ja kuulustelu.. Hän kourasi kovakouraisesti pimpistäni ja väittää että kerkesin siis jo pesemään möhnät pois, mutta rangaistus tulee kuitenkin ja joudun alistumaan kohtalooni. Kun tulen suihkusta puen jo valmiiksi nahkahameen, saappaat ja korsetin, koska tiedän että mieheni pitää niistä. Sitten hän vaatii minut sängylle ja sitoo käteni. Avaan jalkani jo valmiiksi koska tiedän että pimppini tutkimisen jatkuvan kohta.. Siitä mieheni saa vaan lisäkimmokkeen ja ilman valmisteluja survaisee kurkun niin syvälle kun saa ja toteaa että siinä on reiän täytettä jota olen halunnut.. Sitten hän rupeaa vastentahtoani rasvaamaan peppuani ja sujauttaa sinne jonkun porkkanan kokoisen ensin sisään ja sitten hän alkaa molemmilla panemaan minua kovakouraisesti. Saan monta isoa orkkua ja samalla hän panee jättikyrpänsä ensin peppuuni ja jatkaa kurkun kanssa panemistani. Jonkun ajan päästä hän siirtyy panemaan pilluani ja saan jo ties kuinka monennen orkkuni ja lopuksi hän laukeaa sisääni, mutta roiskuttelee vielä loput nesteensä naamalleni. Kuulemma saan olla varma ettei tämä jää ainutkertaiseksi..

Mieheni joka on valinnut unilelun itselleen toisesta naisesta, laittaa minut levittämään naisen näyttämään naista ja avustan heitä molempia nöyränä.
Kun mies yhtyy. Pidän naista sylissäni, hivellen rintojaan ja muutenkin vartaloa.
nainen saa orgasmeja, minä saan henkisen tyydytyksen ollessani avustamassa heitä.
Kiitokseksi mieheni näykkii varovasti klitoristani ja ympäristöä. Olen jo puoliksi tajuton ja nautin.
Sitten hän ottaa syliin kiittäen hyvästä illasta.
Nyt menen rankaisemaan häpyäni koska kirjoitin tämän.
Ensi yönä olen raapimiseni takia arkana.

Yhteistyössä